Frågar man inget får man inget veta!

Hej på er!
Inte så aktivt från min sida, har helt enkelt varit nere för räkning. Har för det första inte mått speciellt bra. För det andra har jag inte haft någon tanke på att blogga under dagen. Utan har bara njutit av att vara ledig och spenderat tid framför tv:n med Guitar Hero. Nu är jag tillbaka och ska försöka leva upp till samma goda besöksantal som föregående vecka. Nytt rekord för mig faktiskt, nu ska jag inte överdriva här utan kan tala om för er att det landade på 50 besökare/dag. Det är inte skitbra i ett stort sammanhang men för mig är det kaon bra! Tänkte ge lite svar på frågor som jag har fått i kommentarerna.
Något jag har valt att kalla för frågor ger svar.

Från Bella kommer denna kommentar: "okeej aa det förstår jag :) haha! Kul att skicka till alla bloggläsare. Idag har jag jobbat och varit i skolan ;) Själv?"
Svar: Idag har jag bara slappat och ägnat så kallad egen tid till just det, mig själv. Och nu mår jag så mycket bättre än vad jag gjorde igår. Så det kanske hjälper. Kan meddela att jag klarat första utmaning på Guitar Hero. Stolt!


Från Mikaela kommer nästa kommentar: "Om du vill ha något att göra så kan du få komma och ha styrkepass med mitt lag :D"
Svar: Ja, det skulle jag kunna göra. Vore väldigt kul att kunna dela av min kunskap inom träning och styrketräning. Vad vill du att jag ska köra för träning och vilken dag? Säg tid och plats....

Slutligen kommer en kommentar från Anna som jag intervjuade förra veckan: "du var väldigt trevlig att bli intervjuad av och jag hoppas du får en kometkarriär!"
 
Svar: Tack så mycket, du var själv väldigt trevlig att intervjua. Inte några som helst problem här inte. Kul att du blev nöjd med intervjuerna och det värmer att få ett sådant omdöme av dig. Kometkarriär hoppas jag också på.


Jag har svar på det mesta....




Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

imorgon drar jag till borås och nelly för att plåta/styla kolla nyheter inför nytt avannasläpp.



=)

DATUM: 2008-11-19 | TID: 22:26:45
HEMSIDA: http://pyttis.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0