Anteckna ner detta nu!

Hej på er!
Hemma igen, eller inte hemma. Är hos mina kusiner just nu och ska vara här till imorrn. Ni undrar säkert varför jag är här för och inte hemma på landet. Eller är det inte så att ni är väldigt nyfikna nu? Jo, jag kunde väl tänka mig det. Anledningen är den att min pappa är iväg på kryssning. Antaglingen går till lite som i Färjan som jag visade här på bloggen får ett tag sedan. De är på konferens och de kanske är 3-4 personer som är med på resan. Sedan är mamma kvar på jobbet, hon är på något möte så jag blir tvungen att hämta henne snart. Sedan är det tydligen så att hon börjar jobbet redan klockan 7 imorgon och då tyckte hon det var onödigt att åka hem. Så där har ni svaret på varför jag sitter här nu.
Skriv upp det i er kalender nu!

Imorgon vet ni säkert redan vem som kommer att vara med på fredags intervjun. Ingen mindre än Karin och det är väldigt stort. Det får ni verkligen inte missa. Undra om hon tyckte mitt utkast på intervjun var bra, ska kika in och kolla mailen om jag fått något svar.






Postat av: Emma

Svar: Nej, hon struntade i att åka till den där killen. Haha! ;P Kram

DATUM: 2008-11-20 | TID: 19:13:36
HEMSIDA: http://sofiaemma.blogg.se/
Postat av: Karin

oj inte hunnit läsa, jobbat hela dagen.. men gör som du vill! jag menar det är din blogg, ska väl inte ut på aftonbladet direkt:p och när man blir intervjuad av tidningar brukar man oftast inte ens få lästa genom innan:p blir nog bra

DATUM: 2008-11-20 | TID: 19:18:55
HEMSIDA: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

absolut kan göra det imorgon:) eller om du väljer några på min blogg, det är ju du som "jobbar" :p hehe

DATUM: 2008-11-20 | TID: 19:49:48
HEMSIDA: http://karinolofsson.se
Postat av: Emma

Svar: Jadu, jag har legat hemma hos en kompis och bara tagit det lugnt. Du då? :)

DATUM: 2008-11-20 | TID: 20:41:28
HEMSIDA: http://sofiaemma.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0