Dagliga besök för mig

Det finns hur många bloggar som helst att besöka dagligen det finns ett bra utbud. Alla har vi olika smak och så men jag har faktiskt fått in 3 favoriter som jag besöker dagligen. Varje morgon startar jag datorn, funderar på vad jag kan blogga om och för att få lite inspiration och se vad andra skriver om och kanske komma på något eget. Det är främst 3 bloggar som ligger på min favoritlista och jag tänkte dela med mig av dessa 3 sidor. Något ni kan kika in på när ni har lite tid över.

1. Karin Olofsson
Dagen börjar alltid med att jag kikar in på Karins blogg. Där skriver hon om allt möjligt mellan himmel och jord den är så bra helt enkelt. Karin ska jag dessutom nästa vecka få förmånen att göra en intrervju med. Ett problem är det bara, jag kommer inte alls på några frågor att ställa. Hon har redan svarat på allt....

2. Pelles personliga
Den andra bloggen som jag bara måste gå in. Inte för att måste har en negativform i detta fall utan tvärtom. Här har vi också en blogg där man kan läsa om mellan himmel och jord. Pelle går dessutom i min klass så det är kul att läsa om vad han tycker och tänker om utbildning vi läser. Jag börjar bli lite eller mycket orolig för att han kommer hoppa av till nästa år för att läsa i Uppsala. Och jag har inte hunnit lära känna Pelle än det vill jag göra!

3. Blondinbella
  
Den sista bloggen som jag besöker dagligen. Jag vet det är pinsamt! Mycket pinsamt! Men hon är trotsallt Sveriges största och mest uppmärksammade bloggerska. Det är lite kul för alla vet vem hon är och vad hon skriver om men ingen har någonsin läst det(?). Denna ekvation kan inte jag lösa. Det är kanske inte en så innehållsrik blogg men det är trotsallt en blogg man måste läsa....

Där ser ni vad jag läser varje dag.




Postat av: Karin

tack va superkul!:)

hehe jo då var väl rätt bra, men inte som mina klubbkompisar som typ alla vunnit sm, har inte jag:( jag tränade med SIF, söderhamns if

DATUM: 2008-11-12 | TID: 19:41:27
HEMSIDA: http://karinolofsson.se
Postat av: Najnaah

Haha jovars det finns ju trevliga fyllon och det finns motbjudande elaka fyllon;) Jag är ju finsk så minst 50% är riktiga fyllon, man vänjer sig om man säger så^^

DATUM: 2008-11-12 | TID: 19:49:37
HEMSIDA: http://najnaah.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: jag går fortfarande bara i nian:)

DATUM: 2008-11-12 | TID: 20:26:45
HEMSIDA: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Natalie

Men jag håller lite med om blondinbella, man nästan måste läsa den. Även om jag är en sån som glömmer bort att läsa bloggar, men hon är en utav de jag besöker med jämna mellanrum. Annars är jag en sån som loggar in på min blogg och tar hundra år när jag svarar på andras kommentarer, jag måste läsa vad de har skrivit i sina bloggar och är det någon ny så kan jag sitta och läsa rätt många inlägg, det är intressant att veta vilka som läser min blogg! Fast jag har märkt att det nog bara är massa väldigt söta och underbara människor! haha..



Svar: Jag ska, men oväntat att funktionen inte funkar bara för att jag inte hann se det igår va? Men kanske funkar det imorgon, då borde jag ha tid över!



Jag läser Handelsprogrammet! Haha njae det säger mig väl lite iaf.. ;)

DATUM: 2008-11-12 | TID: 22:30:47
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: Natalie

Men jag håller lite med om blondinbella, man nästan måste läsa den. Även om jag är en sån som glömmer bort att läsa bloggar, men hon är en utav de jag besöker med jämna mellanrum. Annars är jag en sån som loggar in på min blogg och tar hundra år när jag svarar på andras kommentarer, jag måste läsa vad de har skrivit i sina bloggar och är det någon ny så kan jag sitta och läsa rätt många inlägg, det är intressant att veta vilka som läser min blogg! Fast jag har märkt att det nog bara är massa väldigt söta och underbara människor! haha..



Svar: Jag ska, men oväntat att funktionen inte funkar bara för att jag inte hann se det igår va? Men kanske funkar det imorgon, då borde jag ha tid över!



Jag läser Handelsprogrammet! Haha njae det säger mig väl lite iaf.. ;)

DATUM: 2008-11-12 | TID: 22:31:36
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: anna

pelles blogg är riktigt bra! gillar bella och karins också :)



ja jag trivs jättebra!

DATUM: 2008-11-12 | TID: 22:43:37
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: pelle

Oh, tack ska du ha - sicken ära! Alltid kul att läsa gött om en själv.

DATUM: 2008-11-13 | TID: 22:14:43
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: Sara

Jag kollar oxå bella o karins varje dag :)

DATUM: 2008-11-14 | TID: 18:43:56
HEMSIDA: http://fabulousprincess.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0