Ragga på bussen

Jag har försökt i flera dagar nu att Bluetooth ragga
Utan att lyckas faktiskt, det är nästan omöjligt att hitta några som har på sina bluetooth mottagare på mobilerna. På landsbussen som jag åker med har verkligen ingen på blåtanden. Folk har inte upptäckt den nya tekniken ännu, men jag ska inte ge upp så lätt! Jag får jobba vidare i motgångarna. Så deppad är jag inte över detta utan om man skulle hitta någon underbar tjej på en buss skulle enbart vara en bonus. Jag är singel men jag är inte så jävla desperat! Dessutom har jag införskaffat en bok vid namnet "Uppdraget Singel - Boken som förändrar ditt singelliv". Den går ut på att man ska genomföra uppdrag som ska göra att man till slut kommer träffa någon som jag vill göra. Det tär på en att vara singel, man har bara sig själv att skylla. Jag vet jag har mig själv att skylla, vetat det varenda fylla. Det är bara att jobba på i singellivet, någon dag kommer slumpen göra att man träffar någon helt enkelt. Jag väntar och ser. Se på mig nu, ensam är stark vilket jävla skitsnack!

Men något är väl positivt med att vara singel? Ska fundera ut 4 saker som är bra med det.....Kan ni hjälpa mig? :)




Postat av: JOANNA

sv: det varierar hela tiden, men inte så ofta. jag brukar springa annars=)

DATUM: 2008-11-08 | TID: 11:19:34
HEMSIDA: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Men gud vad skönt! :)



Jag ska göra en intervju med någon som jobbar i en affär, inte något man hoppar högt över precis. Men kanske blir det en lite roligare intervju i höst, som kommer upp på bloggen, men vi får väl se hur det blir med det!



Vad som är bra med att vara singel? Det finns ju många positiva grejer, men bara för att man får den frågan så finns det ju ingen. Äh jag får helt enkelt tänka vidare på det medans jag går en förmiddagspromenad, haha ;)

DATUM: 2008-11-08 | TID: 11:44:05
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: att man slipper bry sig om en kille, som kan vara ganska jobbig haha;)

DATUM: 2008-11-08 | TID: 11:59:23
HEMSIDA: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah det där med bluetooth läste jag också, men det var bara en enda som hade sin igång igår trots att hela vagnen var full :p Men jag tycker att det är bättre att snacka isf, det är nog effektivare :)

DATUM: 2008-11-08 | TID: 13:29:37
HEMSIDA: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Ja men man slipper ju tänka på andra på samma sätt. Om man till exempel är ute på kvällen så behöver man inte ha vetenskapen att någon sitter hemma och oroar sig, eller är avundsjuk och så vidare. Är det det lite positivt då? ;P

DATUM: 2008-11-08 | TID: 13:51:49
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0