Underbart med allt!

Som ni kanske märkt så har jag inte varit så aktiv ikväll på bloggen. Eller rättare sagt inte på hela dagen om man ska vara riktigt ärlig. Jag har ett liv utanför bloggen trots att det är stor del av mitt liv. Låter mer skrämmande än vad det i själva verket är. För det är så fruktansvärt roligt! Speciellt när man får läsa på Annas blogg, "....Marcus på hans journalistblogg". Det gjorde hela min kväll, det kan jag leva länge på nu! Det tackar man för. Märkte en sak förut, jag har haft mängder med besökare idag. Förmodlingen genom att hon länkade men ändå. Då känns det att man är ett steg i rätt riktning. Det gör ju inte saken sämre att man har underbara vänner som jag tillbringat kvällen med. Middag här hemma hos mig på landet. Mycket trevlig kväll, tack alla! Vad är det för jobbigt med att vara singel när man har såna fantastiska vänner runt omkring sig! Då behöver man inte mycket mer, eller hur?

Skulle vara kul att göra ett litet test, kan ni inte skriva vilka ni är och varför ni läser min blogg?

Skriv namn, och varför ni läser min blogg? Skriv det i kommentarer, ni vet.

Det skulle vara kul att se vilka ni är därute....

Hörs imorgon!






KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0