Singelliv

Har fått lite förslag eller vad ska man säga på det bästa med att vara singel. Neonskyltarna på gatorna sänder meddelanden till mig och skattorna. Egentligen så är det ju inget positivt med att vara ensam eftersom att; tillsammans är man mindre enssam. Det stämmer ju väldigt bra om jg ska vara ärlig. Här kommer 3 saker som är bra med att vara singel:

- Att man kan lättare släppa loss när man är ute på krogen eller festar med vänner utan att behöva tänka på att någon sitter hemma och tänker på en och är svartsjuk/ledsen.
- Man kan själv bestämma vad man ska göra under veckorna utan att någon lägger sig i sina planer. Bara tänka på sig själv och bara sig själv.
- Du kan flörta lite hejvilt utan att någon blir sur på dig.


Det är vad jag kom på nu men har ni något mer som är bra?






Postat av: Anonym

1. har man ett bra förhållande sitter man inte hemma och är ledsen/svartsjuk då ens partner är ute och festar

2. man bestämmer alltid helt själv vad man ska gör, men är man ihop med någon gör man ibland saker tillsammans = planerar tillsammans. men man bestämmer ju ändå själv

3. är man kär vill man inte flörta hejvilt med andra för det finns bara en person för en

DATUM: 2008-11-08 | TID: 16:36:05
Postat av: Emmie

DATUM: 2008-11-08 | TID: 22:17:21
HEMSIDA: http://emmie_
Postat av: emmie

JAG HÅLLER MED DIG MARCUS=)

DATUM: 2008-11-08 | TID: 22:18:50
HEMSIDA: http://emmiesandberg.webblogg.se/
Postat av: Stoneriver

Passa på o njut av singellivet, Marcus. Till sist kommer vardags o svensson livet ifatt dig. Förr eller senare....:-)

DATUM: 2008-11-09 | TID: 01:17:55
Postat av: Natalie

Haha så min kom med endå ;)

Nu låter jag som värsta jobbiga människan, men det är väl "neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna" ? Förlåt för att jag klagar, haha hatar mig själv lite nu..



Men guud, hur orkar folk klaga? Suck..

DATUM: 2008-11-09 | TID: 20:51:12
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0