Julklappstips till flickvän



Jag har laddat upp mig lite nu på eftermiddagen och suttit lite och gjort ett litet kollage med julklappstips till flickvännen. Det funkar ju även till andra också, men jag tyckte detta var bra tips.
Imorrn kommer jag med tips till pojkvännen för er tjejer....

Det är ju snart jul!





Postat av: Natalie

hihi vad söta tips! Jag tror att det är samma modell på Lasse Lindh trosorna, dom är också från HM. (men intressant info då).



Svar: Jag tänkte i alla fall framkalla massa foton, och göra personliga fotoböcker till folk :) Funderar på att sy en necessär till mamma, men jag har inget tyg till det tror jag.. Försöker vara lite ekonomisk i jul och göra egna julklappar!

DATUM: 2008-11-18 | TID: 21:04:25
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0