Hektiska fre(e)dag

Hemma igen efter att varit på stan hela dagen. Först klippte jag mig eller inte jag utan Matilda klippte mig och jag blev supernöjd! Blev en hel del snacka om gamla tider från rambodals tiden och det var inte igår kan jag ju säga. Där gick jag årskurs 1-5 så det var ju inte igår. Mycket roligt som kom fram. Blev kvar där ett bra tag mycket trevligt. Efter det bar det av till träningen i ishallen. Och så bra det gick. Just nu flyter allting på så bra liksom. Allt går min väg. Efter passet i ishallen så åkte jag vidare till gymmet för att testa på lite styrka och det gick bra. Inte för att jag är överambitiös nu, men det gäller att passa på när allt går min väg! Anledningen var egentligen att jag var tvungen att duscha där. För senare på kvällen hade pappa och jag en grabbkväll bara vi två. Hugos blev det och god plankstek. Fy fan det är gott!

Det är väl ungefär vad jag har gjort idag. Nu ska jag svara på kommentarer och sedan sova, dags för julmarknad och öppet hus imorrn!

Sov gott!




Postat av: karro

det har gått väldigt bra denhär veckan tycker jag, försöker höja alla mina betyg och det funkar ganska bra faktiskt :)

DATUM: 2008-11-28 | TID: 23:50:34
HEMSIDA: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Jannie

Längtar som fan.. palla kallt :(

DATUM: 2008-11-29 | TID: 00:22:45
HEMSIDA: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Nina

ååh det lät mysigt :D



kram

DATUM: 2008-11-29 | TID: 01:25:34
HEMSIDA: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: minaya

Hej.. Kikar förbi din söta blogg. Jag lämnar ett spår eftersom jag tycker det är trevligt att säga hej när mn läser någons blogg..

Hoppas du får en mysig dag.

//minaya

DATUM: 2008-11-29 | TID: 02:19:59
HEMSIDA: http://minaya.blogg.se/
Postat av: victor

Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

DATUM: 2008-11-29 | TID: 02:28:11
HEMSIDA: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Ålder/åldras är något som drabbar alla förr eller senare. Utan åtskillnad. Det värsta är det kroppsliga förfallet som sker... För övrigt är det ganska OK att bli gammal...Vad skulle för övrigt hända med samhället om nån kom på nåt som kunde göra oss t.ex runt 150 bast i snitt? Det skulle nog bli lite tufft att hantera det...

DATUM: 2008-11-29 | TID: 21:58:51

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0