Här kan man inte ligga och dra sig

Godmorgon på er!
Uppe såhär tidigt igen trots att jag är ledig idag. Men jag har massor att göra när jag tänker efter och då kan jag inte ligga och dra mig i veckorna. Tenta nästa helg och jag är inte riktigt nöjd med hur jag ligger till just nu. Kan inte allt till 100% som jag vill kunna. Det är bara jobba på helt enkelt och det tar tid. Ska man bli något i livet så gäller det att slita och ta det där skitgöran, som studenterna sa som var på vår dag där gamla studenter som är i arbetslivet nu berätta om hur de hade kommit dit. Så det är bara jobba på och inte klaga så mycket. Jag har tänkt på en sak, varför säger vi alltid att vi har massor att göra när vi egentligen har det ganska lugnt? Nu menar jag inte att jag gör det nu men ibland så. Ni vet någon frågar hur det är så vill man inte verka som en tråkmåns som inte gör ett skit. Så man svarar "Jo, det är bra men har en del att göra". Det kanske bara är något jag håller på med? Förhoppningsvis inte. Någon som känner igen sig?

Nu ska jag äta frukost och ägna lite tid åt ekonomiböckerna. Hörs om ett tag!





Postat av: jannica

Godmorgon:) Hoppas du får en fin onsdag:)

DATUM: 2008-11-26 | TID: 07:47:51
HEMSIDA: http://jannicalouise.blogg.se/
Postat av: Linn

hur har dagen vari?

DATUM: 2008-11-26 | TID: 08:56:58
HEMSIDA: http://brunetternasmode.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0