Häng ut mig

Godmorgon på er!
Jag vet att jag har skrivit en heldel om skolan på sistonde men måste bara nämna att det är mycket att göra just nu. Idag går jag till 16,30(!) igen och detta gjorde jag igår också. Jag vill inte låta negativ men lite jobbigt att det kommer just den här veckan allting. Nästa vecka är det tid för redovsning av hela projektet, då ska vi visa de andra i klassen vilka som bestämmer!

Den här fredagen åker mina föräldrar iväg på kryssning. Kanske hamnar de i serien "Färjan" sen. Nej, som tur är finns det ingen risk för det. Har ni förresten sett "Färjan" på kanal 5? Personligen tycker jag att här har man verkligen lyckats göra bra tv eftersom att många pratar om det och tidningar väljer att uppmärksamma det. Något mer som är fantastiskt sjukt att kolla på är "Sannings ögonblick". Någon som såg det i söndags när en tjej förhoppningsvis blev av med sitt jobb efter vissa avslöjanden som kan och ska kosta jobbet. För att göra detta fick hon 75 000 kr men det är ju hur lite som helst om man jämför med sammanhanget. Du hänger ut dig i tv och får endast 75 000 kr, hur länge räcker dessa pengar? Kanske har du krossat en familj eller förlorat vänner. Det är inte värt att göra så! Men kanal 5 är inte dumma så i slutet fick man se Linda Rosing vilket fortsätter nästa vecka. Hur tufft kan hon ha egentligen, alla har ju redan mycket vetskap om henne via tidningar etc. Tuffuppgift hon står inför!

Någon som såg mina favoriter igår? Fredrik och Filip i "Boston Tea Party". Som sagt det blir bara bättre och bättre för varje gång!! Precis som boken jag läser, den växer och växer. Snart sprängs den!



Se på tv är det man gör på landet....




Postat av: Dress Like a Princess

Filip och Fredrik är grymma! :)

DATUM: 2008-11-11 | TID: 07:54:30
HEMSIDA: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0