Följ mig överallt

Hej på er!
Idag har varit en helt fantastisk dag! Allting har gått min väg helt enkelt. Vi blev klara med projektet, eller åtminstonde klara med hela idén och ansöka till att lämna vidare. Det ska vi inte göra med detta projekt men det har varit hur roligt som helst att jobba med detta. Speciellt när man får arbeta med en underbar grupp som jag har fått förmånen att göra. Fantastiska tjejer som jag har i gruppen. Alla har frågat mig om det har varit jobbigt att arbeta med enbart tjejer. Det kan man kanske tycka ibland men det har varit en erfarenhet. Ofta får de som de vill och jag har aldrig gått in i diskussion, men har inte varit så mycket att tycka till om eftersom att vi hela tiden har varit eniga. Sen säger vår handledare att vårt projektförslag säkerligen skulle gå att genomföra, kanske ska man hoppa av och jobba med det?

Har startat en till rolig liten blogg där ni kan följa med mig hela dagarna. Fanns tydlingen en funktion på min mobil där jag kan mobilblogga var jag än befinner mig. Är det inte fantastiskt?! Då kan ni alltid vara med slipsen var jag än går. Nu blev det lite konstigt när jag skriver om mig själv i tredje person....Hur hittar man till min bildblogg? Kika in på http://slipsens.blogspot.se och ni är där!





Postat av: Yvonne

Villken tur dag du har haft!!!

DATUM: 2008-11-05 | TID: 21:10:00
HEMSIDA: http://yvonneolofsson.blogspot.com/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0