Falunbilder


Centrala Falun.

Vilken kyrka är det här?

Nordstan finns i Göteborg och i Falun.

Antar att det är här stadens studenter håller till.



Här kommer bilder från gårdagens besök i Falun. Jag lät lite väl negativ mot staden förut upptäckte jag det var verkligen inte meningen att göra. Att åka dit på en helgdag var inte speciellt uträknat kanske. Vad kunde jag förvänta mig? Falun verkar vara en väldigt mysig stad att bo i. Charmiga hus och gågator i centrum mycket trevligt att lufsa omkring i och jag kan ju säga det jag var inte ensam. Mängder med folk var ute och promenerade vilket jag inte tror det är lika många i Norrköping när butikerna är stängda. Att döma en stad efter ett besök är inget jag ska göra men jag tycker den verkade väldigt mysig...Får ta och åka dit nån mer gång!




Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

yes! jag är laddad och redo!

DATUM: 2008-11-02 | TID: 15:26:21
HEMSIDA: http://pyttis.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0