Stoneriver, vad säger du?

Hej!
Nu är jag hemma igen. Träningen gick kanon bra. Eller man kanske inte ska överdriva nu utan den gick bra helt enkelt. Skönt att köra i ett helt ny hall och vara tillbaka lite mer i gruppen. Det var grymt skön känsla att ligga i klunga och inte behöva dra själv hela tiden. Absolut inget illa menat mot de som tränar i ishallen utan ni som tränar med mig vet säkert vad jag menar. Det är liksom lättare att träna med de som är bättre. Det är väl lite så med allting. Man får ju mer adrenalin av att få jaga folk än att hela tiden bli jagade. Testa och lek med dessa ord, vilket ord gör er lugnare, jaga eller jagad.

Lite konstig är jag, jag vet. Men jag är mig själv. Sen får man tycka vad man vill om mig, allting är öppet för åsikter liksom... Det är j-vligt roligt att folk börjar komma fram till mig och säga att de läser min blogg. Det gör mig verkligen lycklig, lycka med stort L. Man försöker ju att inte visa det så mycket men det är svårt. Ja ni förstår nog!

Vet ni vad jag har glömt, del 2 av dagens avsnitt Mysteriet på greveholm och jag lägger ut det nu, men jag väntar fortfarande på svar från Stoneriver, vad säger du? Gästbloggning eller inte?






Postat av: anna

måste se det där greveholm sen :)



ja de hade enormt många skador, massa avstängningar och de tog igen underlägen gång på gång. vann nästan alltid i slutminuten när de legat under med typ 0-2. helt sjukt.

DATUM: 2008-12-08 | TID: 21:57:22
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Jag hade en fin måndag:) hoppas att du med.



Kul att så många lägger ut julalender, tycker dne är bra. Hade ju aldrig sett förr än bara iår.

DATUM: 2008-12-08 | TID: 22:03:24
HEMSIDA: http://lienes.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Hej.

Nu va de ju ett tag sen man hörde från dig! :/

Hur är det med dig? :O :)

Kramar!

DATUM: 2008-12-08 | TID: 22:27:14
HEMSIDA: http://fuckju.blogg.se/
Postat av: Carita

Åh, den där julkalendern vill jag se, hela alltså :*

DATUM: 2008-12-09 | TID: 06:53:38
HEMSIDA: http://minicookie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0