Mozartkulor, det var svårt!

Här kommer en liten rapport från min mozartproduktion. Det har gått riktigt bra och fy fan vad roligt det är att baka. Om det är någon som vill ha mozartkulor som jag håller på och gör så kan ni säga till mig. Helst ska ni ju bo i Norrköping, vi kan säga att ni får 15 kulor för 30 kr. Någon intresserad? Stenbäck kanske vill ha lite julgodis nu till juletid?

Jag säger bara det, detta skulle jag kunna jobba med helt ärligt varför gjorde man inte det här när man fick göra UF-företag i trean på gymnasiet. Så sjukt roligt!


Här ligger dom och väntar på att få choklad på sig.

Det var ganska lätt fram till att jag skulle rulla kulorna i chokladen, då blev det riktigt svårt! Hittills har jag gjort 35 stycken och jag har hållt på i nästa 1 och ½ timme. Det tar tid det här, men det är roligt!


Ni ser, här kom det svåra!





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0