Laddar batterier

Tjohej på er!
Fredag kväll igen. Då ska man väl festa till det kanske? Nej, inte för min del. Med tanke på att jag ska upp tidigt imorrn och att jag ska skriva tenta klockan 8 imorrn så blir det lugnt. Kanske kika lite på "På Spåret" med mamma och pappa. Ha en myskväll framför tv:n helt enkelt.  Ladda batterierna inför tentan imorrn helt enkelt. Har suttit hela dagen med min kusin samt Johan och pluggat så nu blir det inget mer ikväll. Isåfall upptäcker man något som man inte är så bra på och stress uppstår. Så vill vi inte ha det. Nu ska jag finna harmoni och lugn.

Ni undrar säkert varför jag inte är iväg på Marcus Birros teater. Svaret är enkelt, dels hade vi inga biljetter och för det andra så har jag som sagt tenta imorrn bitti. Jag låter säkert tråkig nu men så är det. Allt för att ladda upp mig inför morgondagen.





Postat av: JONNA - "bajsbloggaren"

sv: najsnajs! :D

DATUM: 2008-12-05 | TID: 19:38:26
HEMSIDA: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Jadu, samma stillsamma kväll för min del som ska upp 06 imorrn för å jobba...alla andra "kvittrar piggt nu e d helg å vad ska du göra?" men nej, jag ska jobba, äta, sova, jobba osv...heh, får ta igen d nästa helg då d för övrigt e lucia! :P

DATUM: 2008-12-05 | TID: 21:30:12
HEMSIDA: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Haha ja, fast den var ju lite suddig! ;P

Jaa, det tycker jag verkligen att jag har. Du då? :)

DATUM: 2008-12-07 | TID: 11:50:42
HEMSIDA: http://sofiaemma.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0