Julledigt!

Vill ni veta vad jag har kommit till insikt med idag? Att jag borde vila lite från bloggandet, det börjar gå mig upp över öronen det här med att blogga. Det är ju så super kul! Och nu kring juletid så vill man ju ha mer tid med familjen och nära och köra. Ja ni vet hur det är det där. VAd har jag då kommit fram till? Jo, att jag tar lite ledigt, kommer inte blogga lika mycket som jag gjort förut, detta fram tills det att jag känner att jag är på "banan" igen. Ha det så bra nu över jul sen kommer jag tillbaka och tar över efter Krunegård, men lite bloggande blir det över ju när jag har tid...

Jag önskar er alla GOD JUL!






Postat av: JOANNA

sv: absolut!

vad händer idag?:)

DATUM: 2008-12-23 | TID: 14:16:54
HEMSIDA: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Ska försöka fundera ut ett bra "julbloggbudskap" till i morgon. (Om min gamla sega o tröga burk vill va med, full med skräp...) Ha det gott!

DATUM: 2008-12-23 | TID: 20:44:07
Postat av: evelina

svar: ja då. själv ? :P

DATUM: 2008-12-25 | TID: 16:22:25
HEMSIDA: http://evehedberg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0