Dagens att göra!

Godmorgon!
Det är fredag och idag ska jag ta tag i saker och ting här hemma! Ska överraska mamma lite med att dammsuga av hela huset så det blir fint på golven. Har faktiskt precis plockat lite i mitt rum. Det såg så stökigt ut enligt henne men jag tyckte inte att det var så farligt. Men ni vet hur föräldrar är!

Vad ska jag då hitta på denna fredag?
[ ] Dammsuga huset
[ ] Skriva ihop intervju med Anna
[ ] Skriva ett utkast till mitt nya projekt
[ ] Fixa en julskiva
[ ] Plocka i ordning i hallen här nere
[ ] Laga någon mat, inte nudlar!
[ ] Gå på lucia
[ ] Svara på kommentarer

Vad ska ni hitta på idag? :)

Nu är jag klar med tre punkter 10,50
[X] Dammsuga hela huset
[X] Skriva ihop intervju med Anna
[X] Plocka i ordning i hallen här nere

[X] Fixa en julskiva
[X] Laga någon mat
[X] Svara på kommentarer




Postat av: Mikaela

Vi bor i Storvik.. Några mil ifrån Gävle.. Men vi vill hitta något hus Närmare Gävle. Vart finns ert hus som är över? :-)

Ha en trevlig Lucia!

DATUM: 2008-12-12 | TID: 10:43:43
HEMSIDA: http://ermikaela.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

svar: Aha, okej. DEt lät ju trevligt :) idag är det skola fram till två, sedan träning och plugg och ikväll blir det idol med pojken :) Själv då?

DATUM: 2008-12-12 | TID: 10:51:24
HEMSIDA: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0