Vad avslutar veckan bättre än...


Frågorna till panelen denna vecka:

1. Har du följt debatten kring Anna Odells examensarbete? Vad är din reaktion?
2. Följt med i Eurovision song contest eller är det ett evenemang som du struntar i?
3. Vilken låt tror du kommer bli årets sommarplåga?
4. Under en ledig dag, vad hittar du på?




Matilda
1. Har inte direkt följt den...
nånstans tycker jag hela grejen är konstig. Varför göra ett sånt examensarbete och varför tycka att det är så farligt? Jag vet inte... ska nog inte säga nåt för jag är inte alls insatt.

2. Ett evenemang som är överskattat! Kommer aldrig följa det och vet inte varför jag borde.

3. Hoppas på en bra låt... men vet att den kommer vara irriterande
och jag kommer säkert gå runt och sjunga på den ändå.

4. Längesen jag hade en ledig dag. Senast var jag 12 år kanske?
Skämtosido... jag njuter av livet, umgås med vänner, tränar... gör saker jag älskar! Kanske ligger på en klippa i skärgården, solen lyser värmande, äter jordgubbar och kysser min kärlek.




Kalle
1. Hon är mina ögon totalt korkad. Jag är inte märkvärdigt kulturell l
agd men jag ser inte riktigt konsten i att vara (spela) sjuk? Hon ska tydligen ställa ut i Kalmars nya flashiga (det är verkligen snyggt) konstmuseum. Det bygget överklagades flera gånger av ett fåtal bakåtsträvare, vilket medföärde en extra kostnad på några miljoner. I Kalmar överklagar man allt. Tänk om man kunde lagt dom pengarna på.. jag det bör jag inte skriva här. Jag funderar nästan på att gå dit och se filmerna bara för att bedöma hur korkad en människa kan vara. Hoppas hon fälls, faktiskt. Tråkigt nog är det lätt att göra sig ett namn i Sverige på att provocera, tråkig väg till berömmelse?

2. Lättsam och folklig underhållning är svår att klanka ner på, så många kan inte ha fel.
Jag är inte alls förtjust i det dock. Roligt dock med evenemang som engagerar så många, det finns mycket bra i det! Plus ett evenemang där europeiska länder möts bland olika kulturer, det är positivt!

3. Erik Hasse - Hurtful eller så håller Pokerface ett halvår till.

4. Jag har fått höra att jag alltid städar, så jag gör väl det haha.
Annars är jag på en strand, i solen, i sanden, på en nattklubb, ett dansgolv, Kullzenska Caféet och tar te och paj med glass, kanske på havet, kanske i sängen, kanske något måste.



Anna

1. Nej det har jag faktiskt inte gjort.

2. Struntat nästan totalt i det i år faktiskt,
det enda jag gillade var Tingelinggrejen från de svenska delfinalerna. Love Henrik Dorsin!

3. Antagligen årets Eurovisionvinnare samt den där Svennebanan jag hört lite överallt det senaste.

4. Då tar jag gärna en lång promenad, åker en sväng till SKövde eller kanske Göteborg om jag har pengar och shoppar eller så läser jag gärna bok och har seriemaraton i soffan med en dvdbox.




Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

har haft fullt upp men det är mailat för nån timme sen.

DATUM: 2009-05-17 | TID: 20:10:17
HEMSIDA: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: anna

såg din kommentar först nu, inte vart inne på bloggen på hela helgen. härligt att varvet gick bra iaf :)

DATUM: 2009-05-17 | TID: 22:41:47
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0