Nöjd och glad

Blev till slut att jag sprang 5 km i Linköping. Var lite trött och arg förut när jag bloggande men så kan det vara ibland när man inte fått i sig någon mat. Men nu ångrar jag verkligen inte att jag sprang ikväll, utan jag sitter nöjd och är 500 kr rikare än jag var innan. Blev inte någon bra tid men va fasen, har inte haft möjlighet att träna så bra när jag var iväg med jobbet, en dålig sak från loppet är mitt knä som fortsätter strula och göra ont. Blir kanske att köra lite rehab nu ett tag och kanske kosta på sig massage som belöning till mig själv. Bokar nog en tid till nästa vecka, eller kanske redan till helgen. Alltid skönt att lägga sig på en massagebänk och få lite ont under behandlingen men efteråt brukar det vara helt underbart.

Min tid blev 17,10 (enligt min klocka) och en placering som trea på 5 km under blodomloppet i Linköping.

Imorgon är det dags för det årliga glasstestet som jag och min vän Jimmy brukar göra. Hoppas på fint väder inte sånt väder som idag.

Kontraster älskar jag, vet ni det?




Postat av: Angelica

jag är seg på att svara men jo det var jobb hela helgen men nu får jag semester

DATUM: 2009-05-29 | TID: 02:13:28
HEMSIDA: http://angelicajarleros.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0