Se på mig nu, vad tycker du

Ni har inte hört så mycket ifrån mig under dagen. Därför att jag har suttit i ett redigeringsrum i skolan under hela dagen och fixat ihop vår musikvideo och ännu är den inte helt klar heller. Ska in imorrn också och fixa ihop det sista, men jag är långt ifrån ensam att göra den bör jag tillägga så ni inte tror att jag gör allt själv. Långt ifrån. Jag har nog suttit för det mesta och tittat på men jag är ju ändå med hela tiden. Imorrn är det ju också dags för valborg igen en högtid som jag inte är mycket för egentligen. Känns bara som att folk ska supa så mycket som möjligt, men till vilket syfte? Jag vet också att jag inte ska dra alla över en kant men ni förstår säkert vad jag menar.
Själv ska jag ta en hel nykter afton imorgon för att föregå med gott exempel till att man faktiskt kan ha trevligt utan att dricka. Det går faktiskt! Jag ska också förmodligen vara tråkig och vara med familjen bara för att jag tycker det är så mysigt och skönt. Bara få vara liksom men kanske klä upp sig lite extra, det är sånt man får se helt enkelt. Kan tippa på att det inte kommer bli något större när jag går fram till fem i skolan.

För övrigt har jag varit förbi Palace och sökt efter spår från bloggträffen som ägde rum i helgen, men jag hittade faktiskt inga spår. Ni ska få en rapport om någon dag. Kan meddela att jag skrivit en intressant intervju med en tjej från Gävle som ni kommer kunna läsa imorrn och på fredag.


Teatern i närheten av Palace.




Postat av: Ävelicious

tack så mycket ! :)

jaha vad roligt, vad är det för film då?

DATUM: 2009-04-29 | TID: 23:14:44
HEMSIDA: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: anna

bussresan gick bra! lite segt men men :)



DATUM: 2009-04-29 | TID: 23:43:21
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha whaat! ;O måste måste se!! så nära ishall ja kommer denna årstiden :S förutom idag då ja fick ta några djupa andetag av ljuvlig ishall!! :) haha!

ja håller med om att valbrg är något överskattat.. ska dock inte va sämre utan vi ska dricka lite öl bara ja o & sambon ;P

DATUM: 2009-04-30 | TID: 01:04:49
HEMSIDA: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du får en bra långgggggggg helg .-)

DATUM: 2009-04-30 | TID: 07:22:30
HEMSIDA: http://erikafasion.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0