Shoppingbekymmer

13 timmar sedan sist. Sedan sist jag bloggade alltså. Jag känner lite av en panik när jag ser sånt. Vet inte varför men jag vill ju ha mer tid att  göra bra inlägg. Och det har jag inte i veckorna så ni får inte ha för höga förväntningar på att det kommer uppdateringar varje dag i veckorna.
Idag är det onsdag vilket innebär lill-lördag och det måste firas. Detta gör jag genom att efter två dagar med träning så tar jag en vilodag denna onsdag. Vilken fest det kommer bli!
Igår när jag gick på stan hände det som alltid brukar hända. Går in i en liten affär med de fina kläderna och kollar på ett par chinos som jag känner att jag bara måste ha. Står där kanske 5 minuter tills expediten kommer fram:
- Hej, kan jag hjälpa till?
- Ja, vad är det för pris på dom här?
- 1200 kr. 
(Jag blir tyst)
-Jaha, tack så mycket.
(Det uppstår pinsam tystnad och man vet inte vad man ska säga när expediten bara står kvar och tittar på en, så fick jag ur mig)
- Jag ska fundera lite på det. 
Vilket är standardsvaret när det blir lite dyrare än man tänkt sig men man ser så såld ut på just dessa byxor, har ni också råkat ut för detta och hur löser ni situationen?


 





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0