Listutmaning

Så fort du läser detta har du blivit utmanad!

Namn
- Marcus.
Födelsedag - 17 April.
Ögonfärg - Grön.
Hårfärg - Blond.
Längd - 174 cm.
Högerhänt/vänster -  Höger.
Stjärntecken - Vädur.
Skostorlek - 40/41.
Är dina föräldrar skilda - Nej, vilket är unikt idag.
Sport - Självklart, varje dag nästan.
Helgdag - Julafton är helt klart min favorit. Så mysigt med hela släkten här hemma på landet.
Årstid - Sommar!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Ja. 
Blivit dissad - Ja.
Skolkat - Ja, 2 gånger och då har jag mått dåligt efteråt.
Sett en död människa -  Nej, tack för det.
Använt droger - Nej.
Retats - Ja.

THIS OR THAT
Cider/Öl - Öl.
Pepsi/cola - Cola.
Kärlek/sex - Kärlek först.
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar. 
Kött/veg - Kött.
Tv/film - TV.
Gitarr/trummor - Gitarr.
Adidas/Nike - Helt klart Nike!
Kinesiskt/mexikanskt - Kinesiskt, mat då hoppas jag.
MTV/VH1 - MTV.

SENAST
Du skrattade - I lördags på krogen.  
Du grät - Förra veckan efter ett träningspass.
Filmen du såg - Wanted.
Tuggade tuggummi - Länge sedan sist.
Du drog ett skämt - I lördags på krogen.
Du sjöng en sång - Igår när jag cyklade hem.
Du drack alkohol - I fredags. Lagom mycket.
Du tog droger - Aldrig gjort!
Du sov tillsammans med någon av det motsatta könet - Ett år sedan.
Du sov tillsammans med någon av samma kön - Räknas samma rum? Isåfall i lördags.
Du bakade - För 3 veckor sedan och då bakade jag sockerkaka.

Länge sedan jag gjorde detta, så kul att göra det igen!




Postat av: Pinar

Ja alltså själva city :)

DATUM: 2008-09-23 | TID: 17:46:49
HEMSIDA: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Pinar

Var i Norrköping senast för två v. sedan :)

DATUM: 2008-09-23 | TID: 20:44:53
HEMSIDA: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Pinar

Min farbror bor i Norrköping :)

DATUM: 2008-09-23 | TID: 21:38:50
HEMSIDA: http://nooshis.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0