Good day

Hemma igen efter en dag på gymmet och i skolan. Allting gick verkligen jätte bra idag. Visserligen så känner vi i vår projektgrupp att vi inte har riktig koll på allting. Det tror jag faktiskt hör till lite när det gäller projektarbetet. Jag tror och hoppas att vi kommer reda ut det här tillsammans. För denna projektgrupp tycker jag och säkert de andra också känns riktigt bra att arbeta i. Det finns en vilja att skapa någonting. Anledningen till att det kör ihop sig lite nu är nog att vi måste få ihop allting till något bra. Vad vi ska göra tänker jag inte avslöja.

På gymmet sedan så träffade jag min tränare och det var inte igår. Sprang 5 minuter på löpbandet och kände ingenting i knäet. Sprang 5 minuter till. Ingen känning. 5 minute till. Inget. Och så ännu 5 minuter. Då fick jag lite känning men inte mycket så det var ju positivt. Vi la även upp hur jag ska träna nu under 2 veckor framöver. Det kändes verkligen hur skönt som helst att äntligen kunna komma igång igen. Om inte ute än men det kommer med tiden.

Allting förändras och så även min skada förhoppningsvis. Vad tycker ni om hösten förresten? Är inte den vacker med alla olika färger i naturen!!








Postat av: Fanny

sv: tack så mycket! :)

DATUM: 2008-09-29 | TID: 18:04:27
HEMSIDA: http://faanny93.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0