Ångest

Grattis Sverige. Jag är vaken såhär pass tidigt och jag är inte pigg direkt. Jag får väl ta och hoppa in i duschen så jag vaknar innan jag ska cykla iväg till bussen. 
Hade så svårt att somna igår så ag somna väl närmre ett trots att jag gick till sängs redan 22,30. Fick någon sorts panik när jag skulle sova och tänkte bara på alla dessa intervjuer jag ska göra. Det är ju mycket arbete men det går att fixa till efter och före skolan. Alltså på bussen. Så egentligen borde det inte vara någon panik, det är ju långt tid jag har på mig. På samma sätt som det är lite stressigt är det också sjukt kul att göra sånt här. När man är klar kommer det kännas helt underbart. Precis som det förhoppningsvis kommer kännas när jag har fullföljt Göteborgsvarvet 2009. Som jag för första gången kommer att springa, nu har jag också anmält mig. Eller rättare sagt pappa har anmält mig. Självklart ska jag springa tillsammans med honom när han nästa år dels fyller 50 och har själv bestämt sig för att springa. Det tycker jag är oerhört starkt av honom att bara gå och anmäla sig. Självfallet så har han även en träningsplan fram till tävlingen men den tänker jag inte avslöja. Precis som jag har en plan för hur dagen ser ut idag. 

Inleder med att åka buss i 1 timme för att sedan ha genomgång i skolan i "Planering och organisering". För att sedan äta en god lunch samt gå till biblioteket för att införskaffa sig en Galago. Sedan tillbaka till skolan för "Eget Arbete" i projektgruppen fram till 17,00. Min dag kommer inte vara slut där utan jag avslutar starkt med ett träningspass på gymmet, bodypump. 
Så ser planen ut för dagen, men nu ska jag hoppa in i duschen och när jag kommer hem ikväll hoppas jag på mängder med kommentarer! 

 





Postat av: bellisima

SV: Jag blev tillfrågad av ägaren till sidan StockholmFashionDays.com om jag ville börja skriva för dom. Vi lärde känna varandra under modeveckan på Berns och på den vägen är det:)

DATUM: 2008-09-16 | TID: 09:55:37
HEMSIDA: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: Linda och Prinsessan

Hej du hoppas att allt är bra med dig mitt i all stress

DATUM: 2008-09-16 | TID: 16:23:43
HEMSIDA: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Linda och Prinsessan

Jo jag har förstått det genom dina inlägg :/

DATUM: 2008-09-16 | TID: 18:03:06
HEMSIDA: http://babymyz.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0