Går bra nu

Godmorgon på er!
Ännu en gång var det fredag och jag säger det ännu en gång, veckorna bara springer iväg. Samtidigt känns det väldigt bra när tiden går fort framåt till 20 maj då det händer en viktig sak. Denna vecka har förövrigt gått mycket bra med skolan och träning. Skönt att äntligen vara igång med allt igen. Efter att jag fick så ont i ryggen vågade jag inte träna lika mycket som jag brukar. Denna vecka har det därför blivit ett pass varje dag. Idag när jag loggade in på bloggen blev jag också väldigt glad. Anledningen är alla era kommentarer som jag fått under gårdagen och tidigare dagar. Det värmer väldigt mycket att få höra era åsikter.


Som ni alla vet kommer idag också panelen kliva in i veckans innehåll här på bloggen och jag lovar er redan nu att det är en oerhört intressant panel som är med idag. Nu ska jag sätta mig och redigera lite till tidningen som jag jobbar med och kanske ge mig ut på en joggingtur. För ikväll blir det ju att se IFK ta 3 poäng mot Degerfors hemma på Parken...



Vad ska ni göra idag gott folk?




Postat av: emelie

sv: det kan jag inte hålla med om att de är roligt..

DATUM: 2010-05-14 | TID: 09:43:30
HEMSIDA: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: sandra

usch jag vet inte,stirra på regnet kanske

DATUM: 2010-05-14 | TID: 10:43:07
HEMSIDA: http://sandrastardust.blogg.se/
Postat av: Ebba

Snygg design! :-)

Har du tagit blomm-bilden själv? Den är jättefin!

DATUM: 2010-05-14 | TID: 20:49:39
HEMSIDA: http://ebbadahl.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0