Hemma bäst

Vad skönt det var att äntligen komma hem igår efter att ha varit borta under några dagar. Inte för att det har varit tråkigt att vara på semester ett tag tvärtom om, helt underbart. Samtidigt är det alltid skönt att komma hem till sitt egna och bara kunna vara med sig själv igen och bara njuta över att bo där vi bor. På landet. Även om jag inte hinner vara hemma speciellt mycket idag heller utan jobb väntar för min del. Bara bita ihop och gilla läget. Och i eftermiddag kommer det två personer hem hit som ska kolla på katterna. Förhoppningsvis blir vi av med några eftersom vi har så många vore det oerhört bra. Dock känns det väldigt tråkigt att lämna bort dessa kattungar när de är så otroligt söta, men vad ska man göra, vi kan ju inte ha hur många katter som helst. En annan sak. Min blogg börjar liknas mer och mer med en dagbok och det kanske är bra på ett sätt, ni verkar gilla det eller? Idag kommer ni också få läsa en intervju med en trevlig kille som jag har pratat med. Missa inte detta!
Vad ska ni göra idag då?




Postat av: Josefine

Sv: oj hade inte sett din kommentar! jag ska på stan med ngr goa tjejer, fika o kolla runt på kläder:)) sj?

DATUM: 2010-07-15 | TID: 12:10:31
HEMSIDA: http://theoneeandonly.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0