Panelens sista uppgift december



1. Vad är det bästa från 00-talet inom mode?
2. Vad tycker du om otrohet?
3. Var går gränsen mellan privat och offentligt?
4. Vem skulle du vilja utse till årets bäst klädda kvinna respektive man under 2009?
5. Finns det någon fråga du har saknat i panelen?
6. Vad ger du för tips till dom som tar över nu i panelen, vad bör man tänka på?

Freja 22 år från Stockholm
1. Jag tycker att det bästa var att alla kunde ha sin egna stil utan att folk glodde och såg ner på en. Fast det tycker jag har skett mer och mer under de fem senaste åren. Början av 00-talet var folk fortfarande lite "rädda" att ha på sig vad de ville. I alla fall i min omgivning.

2. Oj, herregud vad detta samtalsämne kommer upp mycket nu på sistone för mig! Jag tycker självklart att det är hemskt. Det är elakt och ja, bland det elakaste man kan göra mot en annan person. Det borde finnas något straff för otrohet..

3. Det är en jättesvår fråga! Jag får nog ta och säga pass på den!

4. Hm, bäst klädda kvinna är nog Beyoncé faktiskt. Bäst klädda man tycker jag är Anders Wendin, sångare i Moneybrother.

5. Nej, faktiskt inte.

6. Jag tycker att man ska vara ärlig och ha lite humor i sina svar!

Monkeypig 24 år från
1. Ojdå, svår fråga. Under 2000 talet har man tagit jättemycket inspiration från 50, 60, 70 och 80 talet. Så det är väl lite  blandat.

2. Ordet tycker jag säger sig själv O-trohet. Att man bryter den trohet som man har i ett förhållande.. alltså inte okej!

3. Det är upp till en själv att bestämma och avgöra var gränsen går. Vi är ju alla olika.

4. Hmm.. jag kommer faktiskt inte att tänka på någon speciell nu hahaha står helt stilla i huvudet.

5. Nej frågorna har varit bra tycker jag.

6. Säg bara vad du tycker och tänker. Inget mer än så =)

Eleonore 21 år från Stockholm
1. Det bästa med 00-talets mode måste ju ändå vara mysiga leggings, att leopardmönstrat blivit hett och söta tunikor. 

2. Oj otrohet! Jag tycker det är oförlåtligt och väldigt svekfullt. Men jag tror inte man kan tänka sig in i situationen om man inte blivit utsatt. Det är inget jag skulle utsätta någon för!

3. Gränsen mellan personligt och offentligt tycker jag går vid känslor och värderingar. Vill man vara en offentlig person tror jag det kan vara farligt att avslöja alltför mycket om känslor, nära och kära samt vad man tycker i vissa avseenden. 

4. Om man får välja internationella
personer så väljer jag Blake Lively som årets bäst kldda kvinna. Stilrent, sött men samtidigt rockigt. Bäst klädda mannen får bli svenska programledaren Pär Lernström.

5. Jag tycker det har vart så varierade
frågor att det är svårt att komma på något mer. 

6. Mina råd är svara ärligt, kortfattat men inte fåordigt och ha kul!
Tack så mycket panelen som har ställt upp varje vecka och förgyllt allas tillvaro!




Postat av: Eleonore

Alltid rolig läsning! :D

DATUM: 2010-01-02 | TID: 10:52:41
HEMSIDA: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi ja! najs panel :)

DATUM: 2010-01-02 | TID: 12:16:18
HEMSIDA: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, ja det var redigt gott att komma och hälsa på kompisarna! :D



Puss

DATUM: 2010-01-02 | TID: 12:32:22
HEMSIDA: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Hej! Nej inte ännu, men vi är tillbaka till nästa helg iaf!

Har du haft en bra nyårsafton då?

DATUM: 2010-01-02 | TID: 12:33:11
HEMSIDA: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Intressant!

DATUM: 2010-01-02 | TID: 12:40:35
HEMSIDA: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är fint! Hur är det själv? Vad roligt att du intervjuar folk, måste var kul o vara med i din blogg haha ;)

DATUM: 2010-01-02 | TID: 13:17:49
HEMSIDA: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: Meg

sv. Jorå, det är grymt :D själv?

DATUM: 2010-01-02 | TID: 13:30:47
HEMSIDA: http://megs.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0