Nyårslöften, minnen och mycket annat i panelen

FÖR SISTA GÅNGEN 2010 FÅR NI PANELEN OCH DET ÄR MYCKET FOKUS PÅ det nya året men även det som har varit. Själv är jag iväg på trevligheter med min släkt när detta publiceras men jag har skrivit lite inlägg som kommer upp senare under kvällen. Vill önska alla ett Gott Nytt År!

Johanna 28 år från Kristianstad

1. Hur skulle du vilja summera ditt år?
- Jag skulle vilja summera 2010 som ett riktigt bra år.

2. Vad har du för planer för nyårsafton?

- Då skall det ätas middag, dricka god dricka och vara med underbara vänner.

3. Vad minns du från 2010?

- Absolut att jag klarade min utbildning och att jag fick jobb inom området direkt. Kommer även minnas äventyret jag och Sandra gjorde den 2maj. Och självklart att Spanien vann VM guld!  Och säkert en massa massa mer!

4. Har du några nyårslöften för 2011?
- Nej, tror inte på det så det är inte ens lönt

5. Hur har julhelgen varit annars?
- Julen var kanonbra! Mys!

6. Snart börjar det bli dags att lämna över till en ny panel, hur har det känslan varit så långt?
- Jätte bra! skönt och få dela med sig av sina tankar och åsikter till andra som kanske inte följer en dag efter dag.


Alexandra 16 år från Motala
1. Hur skulle du vilja summera ditt år?
-
Fartfyllt. Med både up's and down's, helt klart. I början av året bytte jag helt umgänge och blev på köpet starkare i mig själv, och det har gjort att jag växt otroligt mycket. Dessutom kommer alla höjdpunkter som alla sköna (dövarma) dagar i Varamon, och Peace & Love 2010 gör att jag verkligen kommer minnas detta år. Dessutom att jag lärt känna nya fina människor denna sommar, får mig att tänka gott om året.

2. Vad har du för planer för nyårsafton?
- Nyåret skålar jag in med vännerna!

3. Vad minns du från 2010?
- Som sagt, sommaren var underbar, så den absolut. Men även alla mysiga dagar med pojkvännen, eller bara fina stunder med vänner!

4. Har du några nyårslöften för 2011?
- Nej, faktiskt inte. Man säger väl samma varje år ungefär, men det händer ingenting. Så i år ska jag inte ha ett löfte "bara för att".

5. Hur har julhelgen varit annars?
- Jättemysig! Jag blir lätt uttråkad i mellandagarna, så känner mig dock otroligt redo för ett nytt år nu!


6. Snart börjar det bli dags att lämna över till en ny panel, hur har det känslan varit så långt?
-
Det har varit otroligt roligt att få vara med i panelen! Man ser verkligen fram mot nya frågor varje vecka! :)
Veronica, 30år, Nordmaling
1. Hur skulle du vilja summera ditt år?
- Åh att året gått alldeles för fort. Haha!  Året har varit helt underbart med semester i Norge, valpköp och en massa annat skoj. Året började dock med dödsfall i familjen och det tog hårt på mig men trots allt går livet vidare fastän man aldrig trodde det då.

2. Vad har du för planer för nyårsafton?
- Planerna var att fira med grannarna, spela spel, äta gott m m men det fick ställas in idag pga att barnet i familjen fått magsjuka. Jag firar istället med sambo, hund och katter hemma med god middag och lite spel och det blir garanterat bra det med :D

3. Vad minns du från 2010?
- Framför allt askmolnet som vi trodde skulle resultera i att vi på min arbetsplats skulle bli arbetslösa. Jag har aldrig varit med om något liknande och det tror jag de flesta håller med om. prinsessbrölloppet är en annan stor händelse som var helt fantastisk.

4. Har du några nyårslöften för 2011?
- Ja det har jag men vill behålla det för mig själv.

5. Hur har julhelgen varit annars?
- Lugn och skön. Jag har varit både ledig och jobbat, umgåtts med familjen och tagit det lugnt.

6. Snart börjar det bli dags att lämna över till en ny panel, hur har det känslan varit så långt?
- Det känns som om det är dags för andra att ta över men det har varit skoj att vara med och kul att läsa de andras svar. Hoppas att man har bidragit med några vettiga svar :)




Postat av: Emma

Tack detsamma :) ♥

DATUM: 2010-12-31 | TID: 15:52:17
HEMSIDA: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: MEREI

- gott nytt år :)

DATUM: 2010-12-31 | TID: 16:02:59
HEMSIDA: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: alexandra

:)!

DATUM: 2010-12-31 | TID: 16:40:28
HEMSIDA: http://dearjulian.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det gör vi! puss

DATUM: 2010-12-31 | TID: 17:04:10
HEMSIDA: http://sandrawik.blogg.se/
Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg

sv: tack det är toppen :D desamma!

DATUM: 2010-12-31 | TID: 17:48:50
HEMSIDA: http://elsaburholt.se
Postat av: Sandra

Grattis! Du är utsedd till månadens intressantaste blogg!



kram

DATUM: 2010-12-31 | TID: 18:21:49
HEMSIDA: http://sandravanilj.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0