Summering av vecka 16

Det har blivit dags att summera ännu en vecka, och ni märker att det kommer bli en tradition att göra detta. Under veckan har det hänt mycket trevligt. Besök från underbara Michaela och mycket annat. Jag är väldigt nöjd med veckan och vi ska ta och börja med min måndag när jag välkomnade den nya veckan och skrev lite om hur jag ser på att det startar en ny vecka med många utmaningar. Jag skrev även en krönika om hur små vi är mot jordens krafter. Detta med anledning av det askmoln som ställde till det för flygtrafiken. Ni kan läsa detta genom att trycka på bilden nedan.

Över till tisdagen och då skrev jag en ny text som tillägnades min flickvän. Jag tänker enormt mycket på henne, varje sekund. Har aldrig tidigare fått uppleva denna kärlek. Många skrev till mig om att killar inte kan vara så öppna med känslor som jag är, men jag har inget svårt för att vara det. Varför spela på att vara macho och inte bry sig?

När vi kom fram till onsdagen var det fullt upp. Först fick ni se hur vardagsrummet ser ut där jag bor med mina föräldrar. Sedan blev det också lite fotboll med fokus på superettan. Jag tog hjälp av Frida och Sandra med detta.

När så torsdagen kom hade jag fullt upp med att vara med min flickvän, men ni fick läsa en intervju i två delar med Karin. Mycket nöjd med den intervjun och jag vill ännu en gång tacka Karin för att hon ville ställa upp. Idag såg jag henne på första sidan också, det är du värd!

Fredagen blev lite avslagen på bloggen, men jag bjöd på lite musik. Dock inget inlägg som jag har valt att ta med nedan utan ni kan bara bläddra neråt på startsidan här på slipsens. Över till lördagen när panelen fick svara på frågor. En dag sent och snart är det dags för en ny panelen, sista veckan i april kommande vecka. Under lördagen skrev också Faster Gunhild en mycket bra text. Precis som alltid.

Nu stänger jag för denna vecka och imorrn börjar, som alltid, en ny vecka! Ni kan trycka på bilderna nedan för att komma till respektive inlägg som jag valt ut.

Från måndagen:

Från tisdagen:

Från onsdagen:



Från torsdagen:



Från lördagen:






Postat av: ida

TACKAR ! :D vi ska fira och fira och fira, så länge vi bara vill och orkar. detta ska inte gå omärkt förbi ;) hahaha!

DATUM: 2010-04-25 | TID: 21:30:39
HEMSIDA: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter som en bra vecka :-)

Vad ska du göra denna måndag?

DATUM: 2010-04-26 | TID: 07:56:56
HEMSIDA: http://www.februaritjej.se
Postat av: Sandra

Det är toppenbra, hur är det med dig?

Kram

DATUM: 2010-04-26 | TID: 07:59:07
HEMSIDA: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: SARA

Ja, det är inte helt fel :D Alltid lika kul när man får lön :)

DATUM: 2010-04-26 | TID: 08:20:44
HEMSIDA: http://aamaziing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0