Sista gången vi får se Aprilpanelen...



Kalle Nilsson 27 år från Kalmar
1. Tiden går fort, redan valborg. Hur ska du fira?
- Jag tänkte gå på Hästpojken som spelar i Kalmar, ska bli sjukligt fint. Jag kommer bli kär i alla omkring!

2. 1 maj imorgon (läs: lördag) ska du gå i något första maj tåg?
- Det har aldrig skett och kommer nog aldrig ske, jag är inte den typen. Hoppas dock det blir fint väder för dom som ska!

3. Under den senaste tiden har vi fått läsa mycket om Madeleine och Jonas. Hur mycket bryr du dig om detta?
- I ärlighetens namn förstår jag inte hur folk orkar bry sig. Tydligen fick norska stolpskottet betalt för att gå ut lite i tidningen. Hur intressant kan det vara? Låt dom vara..., tycker lite  synd. Och svensk media har noll känsla.

4. Om du fick ge något tips till kommande medlemmar i panelen. Vad är det för tips?
- Pacemakers, grabbarna på den bloggen är inte fega för att tycka till! Underbar blogg för övrigt, en av mina favoriter.

5. Vad har du för tankar kring att nu lämna ifrån dig din plats i panelen. Har du trivts bra med att sitta med i panelen under April?
- Alltid bra ämnen och lätt att tycka något om! Det är ett bra koncept och rolig grej! Kul sätt att ibland också upptäcka nya bloggare!

6. Har du något roligt planerat i maj?
- Det är mycket jobb, men det är kul! Nu börjar snart vårvädret ordentligt också. Sånt man har sett fram emot! Jag är enbart positiv till våren! Och ska träna mer o mer o mer o mer!

Perfektion 23 år från Göteborg
1. Tiden går fort, redan valborg. Hur ska du fira?
- Jag ska fira (eller ja, fira och fira, mer vanliga helgaktiviteter) med middag i goda vänners sällskap. Lördagen är det planerat att premiära med grillen och allt där till. Har inte riktigt några speciella traditioner kring valborg. Det talades mycke om det idag på radion, och att man på vissa håll tydligen firar med att äta kyckling (?!) Aldrig hört talas om..

2. 1 maj imorgon (läs: lördag) ska du gå i något första maj tåg?
- Nej, de där med "den sortens firande" är inte riktigt min grej.

3. Under den senaste tiden har vi fått läsa mycket om Madeleine och Jonas. Hur mycket bryr du dig om detta?
- Inte ett smack, om jag ska vara helt ärlig så är den sortens skvaller helt ointressant. Och att frossa sig så i någon annans olycka (eller kanske lycka? hehe) är lite äckligt.

4. Vad har du för tankar kring att nu lämna ifrån dig din plats i panelen. Har du trivts bra med att sitta med i panelen under April?
- Tycker att det är roligt. Typ samma svar som mina tankar om att köra igång, alltså: Gillar att få frågor att och ge tänkvärda svar.. Hehe. Tack för mig och lycka till, nästa panelare.

5. Har du något roligt planerat i maj?
- Ett par födelsedagar ska fira annars inget speciellt. Ska mest försöka njuta av så många fina vårkvällar som möjligt. Det bästa med våren, innan allt det fartfyllda sommarlivet drar igång på allvar. Många fikor och after works i solen blir nog det maj ägnas åt.
Totally 16 år från Örnsköldsvik
1. Tiden går fort, redan valborg. Hur ska du fira?
- Nu är jag då lite efter med dessa frågor men jag firade hemma hos en kompis som hade fest.

2. 1 maj imorgon (läs: lördag) ska du gå i något första maj tåg?
- Nej. Inget för mig.

3. Under den senaste tiden har vi fått läsa mycket om Madeleine och Jonas. Hur mycket bryr du dig om detta?
- Inte alls. Stackars hon men det har ingenting med oss att göra.

4. Om du fick ge något tips till kommande medlemmar i panelen. Vad är det för tips?
- Svara bara exakt vad ni tycker så går nog allt bra. Och försök att svara i tid, dvs gör inte som jag.

5. Vad har du för tankar kring att nu lämna ifrån dig din plats i panelen. Har du trivts bra med att sitta med i panelen under April?
- Det har varit trevligt.


6. Har du något roligt planerat i maj?
- Jadå, ska till Stockholm blandannat.




Postat av: Sofie- Amor vincit omnia

så bra att du tycker det :)

DATUM: 2010-04-30 | TID: 16:35:30
HEMSIDA: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Linnéa Isabelle Photo

Ska äta god mat ikväll med massa folk :)

Du då?

DATUM: 2010-04-30 | TID: 16:49:08
HEMSIDA: http://vindpusten.blogg.se/
Postat av: Kalle

undrar om emma ska fira min födelsedag också? ;) tss

nu blev hästpojken inställt! illa!



trevlig valborg åberg!

DATUM: 2010-04-30 | TID: 17:26:32
HEMSIDA: http://kallenilsson.com
Postat av: Ensamhet

Läs bloggen om ensamhet som startades idag. Skriv jättegärna en komentar!:D

DATUM: 2010-04-30 | TID: 22:28:32
HEMSIDA: http://fetaord.blogg.se/
Postat av: K L A R A

sv: tack:)

har varit i skolan ch sen vid majbrasan:)

sj?

KRAM

DATUM: 2010-05-01 | TID: 01:02:47
HEMSIDA: http://klaradaun.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0