Vardagligt...

Hallå på er!
Sitter ännu en gång på Espresso House här i centrala Norrköping och skriver lite. En väldigt hård och lång dag i skolan idag, men än åker jag inte hem utan det återstår några beståndsdelar denna dag som ska slutföras. Dels ska jag snart sätta mig på cykeln för att ta mig till sista deltävlingen av Broarna Runt, som är en lite löpartävling här i Norrköping också. Mycket om Norrköping nu.

Idag på universitetet var det fler i min klass som har upptäckt hur jävla bra min blogg är och speciellt live som jag sänder varje vecka. Imorgon är det dags för ännu ett avsnitt. Vad har jag mer kvar idag? Jo, självklart fotboll och kommentarer som ska svaras på. Missat några dagar nu och plötsligt är det fullt med sidor som ligger där och väntar på mina svar. Trevligt! Fortsätt kommentera så fortsätter jag skriva. Saknar inte ni också mina krönikor som jag skriver varje vecka? Har blivit lite sämre med dem på senaste tiden.

Något mer som dyker upp imorgon är en ny "Veckans Stockholmare" som kommer varannan vecka. Låter det inte väldigt spännande? En sak glömde jag som ska fullbordas under dagen, en reklamfilm där jag presenterar veckans innehåll i live.






Postat av: Sandra

Kul att dom upptäckt din blogg på riktigt :)

DATUM: 2009-09-09 | TID: 17:34:17
HEMSIDA: http://froggie.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja media vill väl bara ha pengar, därför skite rjag i att köpa deras tidningar, står ju bara otrevliga saker, man kunde väl få lite rolig och glada nyheter istället för det är väl nyheter det med!

DATUM: 2009-09-09 | TID: 18:10:25
HEMSIDA: http://lienes.blogg.se/
Postat av: myrins ~

sv: har haft en idrottsdag, sen tandläkaren :)

själv då?

DATUM: 2009-09-09 | TID: 19:06:56
HEMSIDA: http://myrins.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

härligt med nån timme på espresso house.

DATUM: 2009-09-09 | TID: 20:28:28
HEMSIDA: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOGGKRIG PÅ GÅNG

PÅ ENA SIDAN STÅR DESSIE, 4E STÖRST I SVERIGE

MOT JOCKIBOI ÖSTERGÖTLANDS STÖRSTA.

båda har olika versioner om vad som hänt på msn och är det kanske han som är hennes "pojkvän" t.om



även Nbitchy sveriges 10e största blogg skriver om dramat nu!

kolla alla dom inblandades bloggar

www.dessies.se

www.jockiboi.blogg.se

www.nbitchie.blogg.se

DATUM: 2009-09-10 | TID: 14:15:40

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0