Mina tips

Godmorgon på er!
Kan konstatera att jag har haft jobbiga nätter de senaste dagarna när det inte blivit allt för mycket sömn och allt på grund av att jag sov till tolv i fredags. Det är aldrig bra att göra eftersom att det är väldigt lätt hänt att man vänder på dygnet då, vilket jag har lyckats med motvilligt. Inte speciellt trevligt. Idag går det konstatera att det också är söndag och jag skulle vilja tipsa om lite bloggar som jag tycker är värda att besöka denna dag. För visst finns det mängder med olika bloggar där ute som är fantastiska och ger en inspiration att själv skriva. Denna vecka har jag valt ut tre bloggar som jag tycker att ni verkligen ska besöka. Med all respekt för andra duktiga bloggare, för alla är duktiga på sitt sätt.

Men vilka har jag valt att lyfta fram?
Signe
Skriver på Rodeo Magazin och fyller sin fantastiska blogg med bilder och text. Väldigt konstnärlig enligt mig. Helt enkelt fantastisk! Denna blogg har jag faktiskt inte läst speciellt länge men den växer för varje dag i mina ögon, håller du med mig?
Monkeypig
Ännu en fantastisk tjej från Göteborg som skriver om sin vardag men även fyller på med vardagliga bilder på olika inköp etc. Personligen gillar jag denna blogg väldigt mycket eftersom att det är en trevlig tjej som skriver här som jag tycker fler borde läsa. Men vad heter hon?
Kalle
En kille jag har intervjuat tidigare men nu skrivit ett tag på vibb Kalmar där jag antar att han är väldigt omtyckte med sina poetiska texter. Har ni tid över denna söndag? Kika då in hos Kalle för att ta del av hans rader. Har du inte gjort det innan har du missat något riktigt bra!

Nu ska jag återgå till laddningen för kvällen!




Postat av: petra

Sv; jodå jag mår kanon idag, hittills iaf ;)

själv?

DATUM: 2009-10-25 | TID: 10:23:59
HEMSIDA: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

jodå, de är bättre nu, armen va inte bruten som tur va, gips å rehab nån vecka så är han på isen igen:)

DATUM: 2009-10-25 | TID: 11:22:27
HEMSIDA: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: ROXANNE

jadå, helt ok med mig, trött och seg bara :P

hur mår du?

DATUM: 2009-10-25 | TID: 11:25:35
HEMSIDA: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Johanna

Med mig är allt bra, själv då?!

DATUM: 2009-10-25 | TID: 12:51:06
HEMSIDA: http://misseverything.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0