Veckans Panel



Veckans frågor
1. Imorgon (läs lördag) tar sig Sverige an Danmark, hur kommer det gå?
2. Om du var tvungen att välja mellan TV4 eller SVT, vilket skulle du välja?
3. Allt mer och mer i samhället kretsar kring sex. Nu syns en trend att fler och fler väljer att sälja sina kroppar via webbcam för snabba pengar. Hur ställer du dig till detta? Är det mer accepterat idag?
4. När du blir bjuden på fest, vad tar du på dig?
5. Hur ser din helg ut?

Erica 21 år från Gävle

1. Förhoppningsvis går det bra. :)

2. Helt klart TV4 eftersom jag ser på en del serier där. Just nu är det House som gäller, och sen i vår blir det Lost också. Idol ser jag med på där, och filmer ibland. Men SVT kollar jag inte alls regelbundet på, blir nån film nån gång ibland bara.

3. För mig kommer det aldrig att bli accepterat – jag tycker att det är hemskt. Det känns verkligen tråkigt att fler vill göra det. Det känns lite som att prostituera sig, fast på Internet. :/

4. Jadu, det var en bra fråga. Det beror nog på, men kanske ett par snygga jeans och en topp med paljetter på plus högklackade stövlar!?

5. Jag ska se Idol och sen blir det säkert fotbollsmatchen med morfar som sällskap i tv-soffan. Resten av helgen är fortfarande ett oskrivet blad. Men kanske en rejäl sovmorgon, ett besök i kyrkan eller bara världens lugnaste helg där det mest ansträngande blir att välja vad jag ska äta till tv:n. We’ll see…
Nosch 17 år från Stockholm

1. Man hoppas ju verkligen på Sverige! Fast sen så är jag en arsenal fan också, så man skulle vilja se Bendtner glänsa också.

2. Jag tror att jag skulle välja TV4, eftersom de har fler program som jag skulle titta på än SVT.

3. Den där nya trenden, hade jag faktiskt inte hört så pass om. Bara det gör mig i chocktillstånd. Att det är accepterat är absurt! Jag tycker att sex är mindre tabu nu än förr, men att man nu ska visa det överallt känns så överdrivet. Så ja, det är ju mer accepterat idag än förr. Förr vågade man ju inte ens säga sex högt.

4. Det beror på vart, och med vilka jag ska. Men mitt mål är enkelt, med en massa accessoarer, så som smycken, skor och väska.

5. Jag ska hålla en överasknings fest för min mamma som fyller egentligen år på måndag. Sen så ska jag även på bio och se den nya filmen Shoraya M. Plus att jag ska jobba mitt allra sista pass på subway!
Johanna 26 år från Kristianstad

1. Jadu sverige har inte direkt spelat bra men jag hoppas matchen slutar med vinst till oss, 2-1

2. Då skulle jag välja tv4, de gör bäst program.

3. Jag förstår inte ens varför man gör det, jag skulle aldrig kunna göra det. Lite självrespekt får man väl ändå ha.
Om det är mer accepterat tor jag inte, jag tror många tjejer tror dom måste göra det för få killar. Vilket är helt fel.

4. Det beror helt på vad det är för fest, så allt från fin klänning till något enkelt som byxor och ett linne

5. Jag fyller 27år idag, så skall ut och äta med ett par tjejer ikväll och imorgon vankas det födelsedagsfest för mig och söndagen är det hemmamatch fäör KDFF så då skall man dit och hejja!




Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Sv; låter bra det. Nja, jag har pajjat handen :( annars var dagen super :D

Jo de tycker jag låter super :D

DATUM: 2009-10-09 | TID: 18:32:46
HEMSIDA: http://klintt.blogg.se/
Postat av: A.C

Hej:)



blogg.se har varit hur seg som helst..har inte pallat att svara kommentarer..lr jag vt inte om du har fått min kommentar sist..allting krånglade liksoM:S så ja får väl skicka allt igen:p hehe~~



händer ngt i helgen då?:D

trevlig helg iaf.. pössss

DATUM: 2009-10-09 | TID: 18:43:23
HEMSIDA: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

Jodå, orienteringen gick bra vi kom 4a haha :D

DATUM: 2009-10-09 | TID: 20:13:30
HEMSIDA: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: pelle

Heja TV4 ;D

DATUM: 2009-10-09 | TID: 21:11:06
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: Elouise

Hej, blir det ett specialavsnitt utav slipsen live imorgon kväll med tanke på fotbollsmatchen? jag har hört rykten om det och tror det skulle vara uppskattat :)

DATUM: 2009-10-09 | TID: 22:05:09
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

hej

jag pluggar till fastihetsförvaltare och mäklare i gävle :D



händer då?

DATUM: 2009-10-09 | TID: 22:26:06
HEMSIDA: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Allt bra idag? :)

DATUM: 2009-10-10 | TID: 11:29:37
HEMSIDA: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Markus!!! Det är Nosh* inte Nosch!

DATUM: 2009-10-16 | TID: 10:24:55

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0