Vi säger adjö...



Veckans frågor till panelen:

1. Martin Kellerman, mannen bakom Rocky fick nylingen ta emot Bernspriset. Är detta en serie du själv läser? Om nej, vilka läser du själv?

2. I helgen visade SVT Henrik Scyfferts föreställning "The 90's", såg du det? Vad är din kommentar?

3. Morsdag på söndag har du bestämt vad du ska köpa? Hur firar ni i eran familj?

4. Till sist så är det här sista veckan med just DIG i panelen, hur har tiden på tronen varit?



Anna, grundare till Avanna, Tidaholm
1. Har väl läst den några gånger men inget jag följer.
Saknar gamla serietidningar som Acke och Blondie. Läser tidningen Pondus ibland.

2. Henrik Schyffert har haft en fin trygg plats i mitt hjärta sedan 1993 och showen -
som jag naturligtvis satt bänkad framför andaktsfullt med en kycklingrulle i lördags, bekräftade bara vad jag alltså tyckt i 16 år..Mannen är underbar. Genialisk.Beundransvärd.

3. Det får nog bli nåt från Avannakollektionen till mamma
samt choklad. Mamma mailade faktiskt förut och sa att hon tänkte bjuda på fika eller mat på söndag.

4. Jag är inte redo att lämna tronen utan hoppas på 4 veckor till.
Annars ska du ha tack Marcus för intresanta frågor :)



Kalle, inredningsproffset, Kalmar.

1. Har läst lite granna, den är ganska trevlig men lite av en medieupplyft serie,
ingenting motsvarar Kalle & Hobbe. Ända sedan barnsben har jag letat efter en t-shirt med Kalle & Hobbe-tryck på, alternativt linne.. den som hittar - säg till mig!

2. Såg inte det, men han har växt i mina ögon senaste åren.
Har inte riktigt förstått mig på honom innan, hade gärna sett turnén med honom och Johan Glans som gick för en tid sen.

3. Jag får ta ett impulsköp.
Jag är dålig på paketfantasi men min mor är alltid värd det bästa!

4. Blandat med kunskap om frågorna, en del grejer har jag skämts för att jag inte knappt känt till...
jag antar att den som tar över kommer vara mer insatt. En nyttig erfarenhet för mig...



Matilda, cyklist som siktar mot OS 2012, Stockholm.

1. Rocky - vad ska man annars läsa?! men sant...
jag är stort fan av BAMSE! och stolt över det är jag faktiskt :) Kommer alltid läsa Bamse och är en långlivade perumerant!

2. Tyvärr såg jag inte det...
tv är inte direkt min grej i tider som dessa då träningen och tävlandet är vad jag ägnar min tid åt.

3. Morsdag är det alltid hemma för min mamma är bäst.
Vi har pratat ihop oss lite, pappa, jag och min storebror och mamma kommer bli rejält bortskämd! Det blir hemmagjord middag och en spahelg - verkardet bli bra?

4. MÄKTIG! och visst sjutton ska jag kämpa till mig denna tron ännu en gång i framtiden!



Vill tacka Anna, Kalle och Matilda för att ni ville vara med i veckans panel under dessa veckor och för er som missat några av deras svar så kan ni läsa alla deras svar från föregående veckor nedan.
Premiären i nya panelen
Andra veckan där miljö var en stor fråga
Diskussion kring konst och kultur








Postat av: Martina

ja tror de gick bra, dom skulle ringa vilket som iaf :) ja de e jätte skönt att få joba lite snart iaf, men har hela juni ledigt :) wiiee! Vad skönt för dig! Ta vara på din lediga dag då, misstänker att du sak jobba imån igen då?

DATUM: 2009-05-29 | TID: 11:26:50
HEMSIDA: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Jenna

haha nej det är det jag inte har !

DATUM: 2009-05-29 | TID: 12:08:40
HEMSIDA: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Mindy

Önskar dig en skön fredag..

DATUM: 2009-05-29 | TID: 12:29:16
HEMSIDA: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: natta

sv:nej, år 8 och 9 som hade gjort musikal. min syrra var med! superduktiga var allihopa!

DATUM: 2009-05-29 | TID: 12:49:16
HEMSIDA: http://almond.blogg.se/
Postat av: ROXY

nej jag är ledig fram till onsdag nu :> asgött, är på festival :D

DATUM: 2009-05-29 | TID: 13:02:11
HEMSIDA: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ida

sv: haha ojjaa! jag ska snart ner på jkpg marknad :) du dÅ?

DATUM: 2009-05-29 | TID: 13:23:47
HEMSIDA: http://idapida.blogg.se/
Postat av: rima

ja då sj :)

DATUM: 2009-05-29 | TID: 13:45:17
HEMSIDA: http://rimahamze.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: en underbar fredag fick jag verkligen:D hoppas du med. Idag ska jag på stan, det blir karneval med karuseller, marknad och god mat på gatorna som säljs:D vad hittar du på själv då?



DATUM: 2009-05-30 | TID: 09:19:42
HEMSIDA: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Rocky är så j-la bäst! Synd bara att det är så mycket o liten text att jag måste ha läsglasögonen på när jag ska läsa den! Men så himla bra! Livet är så som Rocky beskriver det många gånger. I alla fall när man är/var 20-30 nånting....

DATUM: 2009-05-31 | TID: 22:02:36

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0