Trött, arg och frustrerad

Vet att jag skriv så sent som igår att jag var så sugen på att börja skriva igen, men jag hittar inga bra tidpunkter när jag har tid att göra det. HAr jobbat hela dagen och är precis färdig i hela kroppen men nu väntar tävling i Linköping. Om jag nu ska springa överhuvudtaget. Har som sagt haft problem med knäet när jag får ont i det när jag springer så det lutar åt att jag hoppar det, men hade tänkt träna på gymmet nu efter jobbet. Nej istället har jag fått sitta på pappas jobb eftersom att varken mamma eller pappa har telefon på sig. Verkligen jättebra med mobiltelefoner(!). Speciellt när man har "glömt" ladda den eller "glömt" den hemma. Det sista dom sa innan jag började jobba i morse, "Ring sen". Men inte en jävel svarar såna saker kan göra mig riktigt förbannad, vilket gör att jag kan skriva av  mig lite ilska som jag bär på. Usch och fy!

Detta leder till att jag kommer inte hinna träna innan vi måste åka därför funderar jag starkt på nu att skita i det ikväll. Är trött och arg vilket kommer leda till att det inte blir någon lyckad kväll. Kanske bäst att stanna hemma då? Ser man å andra sidan så kommer jag inte orka göra någonting hemma men då kommer jag åtminstonde hinna med att träna få i mig lite mat och vila samt att blogga lite och svarar på era kommentarer. Som jag skulle gjort igår, men då råkade det ju vara Champions League final som man bara inte fick missa.

Där har vi väl något glädje ämne, skönt att inte Manchester United tog hem titeln, verkligen glädje med stort G! Finns det något lag som jag inte klarar av så är det just United.

Nej, nu kommer mina föräldrar. Bäst att lugn sig lite.




Postat av: Sandra

Förstår vad du menar med mobiltelefoner alltså. Min sambo svarar aldrig. Då undrar man ju varför dom har en från början.

Men ja, skönt att United inte tog hem det hela igår.

DATUM: 2009-05-28 | TID: 17:10:33
HEMSIDA: http://froggie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0