Stor sol och live sändning

Gjorde ett klassiskt misstag igår kväll när jag kom hem. Tog bort ett inlägg som jag publicerade igår men glömmer alltid bort att även medföljande kommentarer raderas. Därför försvann en mängd kommentarer ut i papperskorgen vilket är väldigt synd när det innehöll lite viktiga kommentarer som jag skulle använda mig av. Det löser sig säkert, det brukar ju göra det.

Igår gjorde vi glasstestet och i eftermiddag/kväll ska jag lägga ut vårat resultat. SOm ni märkte igår så dirketsände vi från platserna vi besökte vilket var ett test inför framtiden. Alltså går det att koppla upp sig och sitta var som helst och chatta med er läsare så kanske blir det någon dag att vi har 1 timme där ni får prata live med mig. Låter det inte spännande?

Blå himmel och en stor sol idag, hängmattan väntar på mig. Tur att man är ledig idag också.
Vad ska ni hitta på?






Postat av: Bitterfitta

ja det är jävligt trist...Tack för din kommentar! Det är alltid kul när det blir diskussion om viktiga ämnen :)

DATUM: 2009-05-30 | TID: 10:27:20
HEMSIDA: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: matilda

Hoppas stan bjuder på fint väder när storstadsfolk kommer på besök!

DATUM: 2009-05-30 | TID: 23:52:41
HEMSIDA: http://elitecyclist.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0