Stenbäck får nostalgi...

Hej hopp!
Så var det dags för ett litet inlägg från gubben igen! Blev inget förra veckan. Hade inte mycket att komma med, inte nu heller kanske! Har i alla fall i helgen varit på ett melodifestivaljippo nu i lördags på Louis de Geer i Norrkööping. Mycket schlager och uppträdande av Herreys o Pernilla Wahlgren. Någon som minns dom??
Pernilla tyckte jag var tämligen välbehållen, men två av de tre bröderna Herrey såg ut som riktiga gamla farbröder..Alla åldras olika. Livet är orättvist! Men det var kul o alla fall. Mycket nostalgi. Och sånt gillar ju gamla 40+ are...
Publiken var trots allt ganska blandad åldersmässigt. Dock med en viss överrepresentation av såna där kufiska 40-45 nånting...

Nog om detta! Vad ska man säga om den RIKTIGA melodifestivalen då? Vad är det som händer säger jag! Hur kunde denna människa Caroline af ugglas gå vidare?? Är det för att hon är adlig kanske? (konsprationsteori!) För det är hon väl, med ett sånt namn? Skämt åsido! Jag säger så här: Skickar vi denna låt till den STORA finalen är det nog dags att begära ett nytt medborgarskap...Vad tycker ni läsare?

Sen en annan sak. Tycker faktiskt ni ska gå in o kolla på bloggen dotid.blogg.se nångång när ni har tid. Dom tar faktiskt upp lite viktiga o vuxna frågor där emellanåt. Kul som omväxling om man säger så...Sedan tänkte jag tycka till om det här med söndagar.

Mr Slipsen älskar ju söndagar. Det gjorde inte jag när jag var 21 i.o.f.s men nu tycker jag faktiskt dom är ganska OK! Beror nog på vad man har för sysselsättning som väntar på måndagen. Har man världens skitjobb att gå till, då är nog söndagen en STOR ångestdag! Har man nåt man trivs skapligt bra med kan man nog njuta mer av den lediga dagen! I dag var jag t.ex ute o orienterade i bushen i 80min. Lagom bakis o skakis...Det gick faktiskt ganska bra!
Njut nu av de sista timmarna av ledighet denna söndag, så tar vi nya tag nästa vecka!

Ha ett underbart liv alla!



/Stoneriver




Postat av: Anonym

hej nu har jag skrivit en viktigt inlägg om anonyma kommentarer lämna gärna din åsikt !

DATUM: 2009-03-08 | TID: 23:07:28
HEMSIDA: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: becciisz

Svar: Tack så jätte mycket, kommentaren värmer och piggar upp :D

Ja en bloggträff skulle faktiskt vara lite trevligt om det är många som kommer :)

Om du gillar min blogg så kan vi väl lägga till varandra i blogglovin? :)

Puss

DATUM: 2009-03-08 | TID: 23:50:52
HEMSIDA: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: När det gäller Caroline af Ugglas finalplats i Globen så gillar jag det inte. Det känns så pinsamt att lyssna och kolla på henne :S Vad tycker du själv?

DATUM: 2009-03-08 | TID: 23:51:54
HEMSIDA: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: kristin

sv: det beror på vart det är :D hihi, men det låter kul :)!



vi kollade på män som hatar kvinnor :)

DATUM: 2009-03-09 | TID: 00:11:00
HEMSIDA: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Martina

sv: vad menade du med att jag inte kom med denna veckan? Jo allt är bra, sitter i skolan och ska skriva ex-jobb nu.

DATUM: 2009-03-09 | TID: 07:56:45
HEMSIDA: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: Linda

tja måndagar är ingen favorit dag men man vet ju aldrig kanske blir den bra själv då?

DATUM: 2009-03-09 | TID: 12:54:36
HEMSIDA: http://experienceno1.blogspot.com/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0