Söndag, veckans panel och frågor

God morgon!
Det är söndag morgon och jag ska utse veckans panel. Ganska lätt att göra denna vecka och kräver inte ens någon lottning. Utan jag har utsett följande personer som ska>font color=red> vara med i veckans panel:
Ida, Sofia och Angelica ingår i veckans panel och ni kommer få frågorna mejlade till er under förmiddagen. Förövrigt ska jag idag fortsätta att svara på era frågor och hoppas kunna svara på det idag, men det var verkligen svårt att svara på allt. Samtidigt är det väldigt roligt att kunna få berätta lite mer om sig själv. Kommer säkert bli fler gånger som ni kan ställa frågor till mig som denna gång. Mycket roligt!

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår?
För första gången måste jag säga att jag är nöjd med utgången av resultaten. Var ganska orolig över att Sarah Dawn Finer skulle komma högt upp men så blev det ju inte. Min personliga favorit gick och vann, underbart! Hoppas denna söndagen blir lika bra som gårdagen. Liverpool vann. La Voix vann. Och jag var pigg och glad igår. En toppen lördag, nu ska jag ha en toppen söndag också!




Postat av: MATILDA

Nja, inte rätt vinnare om man frågar mig! Men hellre hon än Ugglas iaf... :P

DATUM: 2009-03-15 | TID: 09:44:14
HEMSIDA: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Jag hann ju inte tävla ju :(

DATUM: 2009-03-15 | TID: 09:59:11
HEMSIDA: http://fiafiff.blogg.se/
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

3:e gången gillt jag är med :) Skoj skoj :D:D

DATUM: 2009-03-15 | TID: 11:32:53
HEMSIDA: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Mikael

Jag hinner ju aldrig vara med och tävla om veckans panel :P



Om du frågar mig så vann inte rätt låt, men den var bra den här med.

DATUM: 2009-03-15 | TID: 13:00:54
HEMSIDA: http://mikaelandersson.nu
Postat av: Marcus G

trodde inte mina ögon (öron också för den delen:P) när, vad hon nu heter vann melodifestivalen.. låter är väl inte dålig men absolut inte bra heller, och även om de andra bidragen inte heller var bra så måste det ju ha funnits någon bättre än en sångerska med bara en ton;)

DATUM: 2009-03-15 | TID: 18:20:26
Postat av: Stoneriver

Inte mycket att hurra för årets festival...Själv hade jag sett att EMD vunnit! Minst dåliga... Meiner meinung nach!

DATUM: 2009-03-15 | TID: 19:23:27
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

när kommer panelen upp då? :P

DATUM: 2009-03-15 | TID: 19:39:45
HEMSIDA: http://sofija.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0