Lugn start, sedan ökar jag

God morgon!
Och idag är det verkligen en god morgon. Sov faktiskt fram till tio vilket var länge sedan jag kunde göra men denna vecka är ganska lugn inledning på för att sedan öka. Jobbar tisdag, onsdag och torsdag sedan är det dags för lite studentfester. Avslutningen på veckan innebär att vi får besök från Slovakien. Mycket trevligt och veckan avslutas med festande. Ser med stora förväntningar fram emot den här veckan. Kommer bli riktigt bra känner jag på mig.

Martina, Lisa och Tore tar studenten som jag ska gå på. Frågan är bara vad man ska köpa för presenter. Är svår fråga som måste lösas senast onsdag eftermiddag.

Ni undrar säkert över när nästa avsnitt av Slipsen live ska visas och eventuellt blir det på onsdag men jag återkommer. Nu ska jag återgå till min frukost för att sedan hacka lite i trädgården samt svara på era kommentarer. Har ju en del att göra när man är ledig som jag är idag.
Bäst att utnyttja tiden till fullo, eller hur?




Postat av: Gabriella Westlund

Hehe jo allt är bara bra med mig, lite trött och seg bara :) Jag var till Rhodos så därför så sent svar :P

Allt bra med dig då?

DATUM: 2009-06-08 | TID: 11:33:52
HEMSIDA: http://gabriellawestlund.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0