Ledig men fullt upp ändå

Godmorgon kära läsare!
Idag är det äntligen fredag och lite ledigt för min del. Alltså innebär det att jag inte har något jobb som står på schemat idag men för den sakens skull så är det inte tomt. Utan jag har faktiskt ganska fullt upp trots ledighet. Håller på med frukosten just nu och ska strax sätta mig för att äta. Sedan är det lite stryktvätt som väntar på mig följt av träning. Sedan bär det av in till stan för att hitta studentpresent......Så rullar dagen på.

Igår hade jag alltså en repris av intervjun med Rebecca och ni kommer självklart få en fortsättning på intervjun under morgondagen. Många har blivit väldigt rörda av innehållet och berättelse som hon hade. Ibland kan vi faktiskt underskatta att vi har det nog ganska bra. Tänk att det kunde vara värre.

Idag kommer premiären av "nya" panelen som har fått nya medlemmar. Håll utkik!




Postat av: Anonym

svar:Jo det är sant ;D;D;D;D

DATUM: 2009-06-05 | TID: 09:52:37
HEMSIDA: http://esks.blogg.se/
Postat av: Vicmiks

självklart, det måste man läsa!

inte så värst mycket, tagit igen oss efter tentan.

Själv för dig?

DATUM: 2009-06-05 | TID: 23:44:08
HEMSIDA: http://vicmiks.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0