Ett steg tillbaka

Idag är jag uppe tidigt igen för att ta igen lite som jag har missat under veckan när det varit fullt upp med annat och träningen har blivit lidande. Men idag ska jag ta tag i det igen och kör en vecka med träning varje dag det kräver sin planering men det ska väl klara av. Den här helgen är jag som sagt ledig vilket är väldigt härligt, dessutom har vi ju besök från Slovakien här hemma. Och igår var det ganska mycket folk här ute för att vara på landet och ni som såg på avsnittet igår kunde också se hur trevligt vi hade. Blev lite dåligt ibland under programmet när de äldre invarderade "studion" och pratade i mun på varandra.

Idag är det som sagt söndag och som vanligt sitter jag och kollar på Nyhetsmorgon och jag funderar på att min blogg har blivit lite annorlunda den senaste tiden, men nu ska vi väl gå tillbaka till det som en gång var. För faktiskt var ju det bra men jag gillar ju att prova på lite annat också men nu tar vi ett steg tillbaka till det mer återhållsamma och mer seriösa. Kanske finns det folk som inte gillar det men nu har ni fått lite annat också. Vad är det jag brukar säga, kontrastrer älskar jag.






Postat av: Alexandra Davidsson

ja, faktiskt, ganska tomt :) vad gör du då? Jobbar?

DATUM: 2009-06-14 | TID: 13:23:06
HEMSIDA: http://alexandradavidsson.blogg.se/
Postat av: Cameras are FLASHING

TACK MARCUS (dock sent) Hoppas allt bra med dig, trots vädret. Som verkar få de flesta deppiga.

KRAM!

DATUM: 2009-06-14 | TID: 21:46:33
HEMSIDA: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det var tydligen en bra match iaf och ganska så jämn. Johan gjorde mål när han drog över halva planen så han var nöjd. Dock låg han bakom båda IFKs mål också. Nej det är förvånande att det går så segt för er tycker jag, för det var inte så att dom var sämre laget igår. Men dom verkar sakna självförtroende och det där lilla extra. Men man ska aldrig säga aldrig, matcherna efter uppehållet är alltid dom som visar svagheterna och styrkorna. Jag håller tummarna på att dom fixar det här, ni hör INTE hemma i division ett. Igår var Landskrona bra men det var bara för att dom spelade borta, ni tar säkert 3 pinnar på IP, det brukar alla lag göra :P Nej jag vet inte alls vad man ska säga alltså, det är konstigt. För vad Johan sa så spelade dom ändå en bra fotbollsmatch och dom fick verkligen kämpa in i det sista för att få tre poäng. Hoppas semestern gör gott för er :)

DATUM: 2009-06-14 | TID: 22:22:00
HEMSIDA: http://froggie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0