Drömmar - kämpar på...

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er, ni har väl märkt en stor nyhet idag. Solen lyser och himlen är blå för första gången på väldigt länge, men man vet ju inte hur länge det håller heller. Bara att hoppas på att det håller i sig fram till 15-tiden idag eftersom att jag ska jobba. Har en ganska intensiv vecka denna vecka men det följs av en ganska lugn vecka nästa. Ni kanske märker att jag har rätt mycket annat att ägna min tid åt när jag inte hinner med att skriva eller svara på kommentarer. Imorgon är jag ledig och i eftermiddag ska jag ta en kreativafton där mängder av texter ska skrivas.

Fick en fråga igår om hur det går med mina journalistdrömmar. Svaret är väl ganska uppgivet just nu, går inte så jättebra just nu men det kommer väl. Har ganska mycket annat som sagt. Men ikväll kommer jag som sagt ta tag i det lite och försöka utveckla mitt skrivande till det bättre, och förhoppningsvis lyckas jag.

En sak som jag väntar på nu är besked från Göteborgs Universitet om det blir en flytt till hösten eller inte. Väntar med spänning!




Postat av: Stoneriver

Kul för dig, men kommer att sakna dig på träningspassen. Kul lirare att jiddra med! (finns för många musslor på passen ibland...) Men självklart ska du göra vad som känns rätt för din framtida mediekarriär!

DATUM: 2009-06-17 | TID: 23:09:52

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0