Veckans panel vecka 31



Veckans frågor till panelen....
1. Pride-veckan pågår, något du märkt av?
2. Sommar+P1=sant. Hur många sommar i P1 har du själv lyssnat på?
3. Det närmar sig bloggträff i Stockholm den 16 Augusti. Vad ska man ha på sig? Tjej/kille.
4. Vi gnäller ofta över hur övervakade vi är hela tiden ändå väljer vi själva att hela tiden uppdatera status på facebook eller att blogga. Är du aldrig rädd för att berätta för mycket om ditt liv?
5. Har du någon sommarfavorit i musikväg?


Rebecca, 15 år från Stockholm
1. Nej har faktiskt inte märkt av det. Något inslag på tv och lite sånt men inte mycket! Har varit borta och kom hem för ett par dagar sen....

2. Haha inga faktiskt!
Tror knappt att jag lyssnar på P1 någon gång i mitt liv :P

3. Jag tycker att man ska klä sig i något enkelt men snyggt.
Något som man trivs i! Tjejer: Någon söt klänning till ett par tuffa klackar eller boots och en fräsch sminkning Killar: Någon slapp t-shirt till ett par trashade jeans och pilotbrillor

4. Nej faktiskt inte.....
Jag är rätt så medveten om hur mycket jag delar med mig om och berättar =) 

5. Rap das armas
är en toppen låt att dansa loss till! Förutom den så är Boom boom pow och Good girls go bad också otroligt bra.

Madde, 16 år från Göteborg
1. Eftersom jag inte bor i Stockholm så
kan jag inte påstå att jag märkt av Pride-veckan så mycket. Dock har man ju sett och läst mycket på bloggar om det.

2. Nada faktiskt. Haha!

3. Tjej: Jag hade passat på att använda den lilla vita innan säsongen är förbi. Och varför inte ett par utstickande heels till? Och kille: Chinos och skjorta. Så jäkla snyggt och går inte att misslyckas så mycket med. Är det bara jag som inte tröttnat på chinos?

4. Oja, jag är jätte nojig för sånt! Och särskilt när man får höra "jag läste det på bloggen" när man ska berätta någonting. Shit! Man ska nog tänka sig noga för ibland, vad som är värt att publicera och inte!

5. Jag har många! "Time to pretend" är
just nu favoriten med MGMT. "En vän med en bil" Håkan Hellström. Och sena sommarnätter sitter jag på altanen och lyssnar på Leonard Cohen. The one and only!

Sandra, 20 år från Landskrona
1. Nej det är inget som märkts av speciellt mycket.
Men så bor jag i en liten stad också så det blir väl mindre uppmärksamhet.

2.Jag har nog bara lyssnat på Ola Salo när vi satt i
bilen annars så har jag inte lyssnat på Sommar. Annars lyssnar jag nästan aldrig på radio.

3. Tjejer: en snygg partyklänning (blommig, färgglad eller kanske svart). Höga klackar och snygga accessoarer. Om man har färg på klänningen, så lite enklare accessoarer. Och med en enklare klänning - färgglada skor/väska.  
Killar: En snygg skjorta (gärna lite färg) och mörka/svarta jeans, kanske en väst. Eller jeans, en t-shirt och en kavaj. Och håret måste vara fixat.

4. Nej, jag tror de flesta bloggar/facebookar om det som vi vill berätta och håller resten hemligt. I alla fall jag. Och sen så kan man ju tänka på att det är en sak att skriva om sig själv men att man kanske ska tänka på hur man lämnar ut folk i sin omgivning. Så att det är okej för dom också och kanske tänka en gång extra på vad man skriver om sina vänner och sin familj. För det kan bli känsligt annars. Men man vet nog ganska bra själv vart den gränsen ligger.

5. Nej inte direkt. Men Lady Gaga och Akon har jag lyssnat på mycket den här sommaren. 




Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det är bra med mig :) med dig också?

DATUM: 2009-07-31 | TID: 10:53:15
HEMSIDA: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:godmorgon sötnos :) Vad händer idag ?

DATUM: 2009-07-31 | TID: 11:28:35
HEMSIDA: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

hehe okey.. låter ju.. roligt.

DATUM: 2009-07-31 | TID: 12:36:46
HEMSIDA: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Offe

Killar: Någon slapp t-shirt till ett par trashade jeans och pilotbrillor. Så rätt så rätt, Typ min stil =)

DATUM: 2009-07-31 | TID: 16:14:21
Postat av: shami

svar: oki nice, själv gör jag inte XD

DATUM: 2009-07-31 | TID: 16:35:29
HEMSIDA: http://shamiiiishamiii.blogg.se/
Postat av: Karolin

Så bra att du fått mina svar:D, blev lite orolig, har skickat över min mail nu till dig:)... Tjoho! Helt död varit på över en timmes walk... Men det är bra, gotlands semestern bravader ångest över att jag gått upp fem kilo är nästan borta;)... Kram

DATUM: 2009-07-31 | TID: 18:46:42
HEMSIDA: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: milia

yes kom hem för ngr timmar sen :)

ett svar till ditt inlägg här om vad man ska ha på sej, eftersom du säger bloggträff. tycker jag inte man ska ha något sepciellt. alltså inte klä upp sig bara för det är bloggträff, de handlar väll om sina egna bloggar & därför ska man ju vara sig själv :) inte spela någon annan i lite utstickande kläder osv :O;D

DATUM: 2009-07-31 | TID: 20:21:24
HEMSIDA: http://aemilias.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja jag ser det, kul kul :) Det är bra med mig. Hur är det själv? Händer i helgen?

DATUM: 2009-07-31 | TID: 21:16:27
HEMSIDA: http://froggie.blogg.se/
Postat av: - H*

- tror inte någon råkat missa pride du !

DATUM: 2009-08-01 | TID: 22:17:50
HEMSIDA: http://finest.se/hodamerei

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0