Längtar till modemet är hemma så länge funderar jag

Som ni har märkt har jag varit väldigt off från bloggen några dagar vilket beror på att jag enbart har mitt mobilabredband att surfa på. Visst det är bra också men långt ifrån en vanlig uppkoppling speciellt när man bor på landet som jag gör. Inte världens bästa täckning kanske men det funkar. Sen är det skönt att ta en lite paus nu när jag har ett gyllene tillfälle men vill passa på att tacka för alla fina kommentarer som kommer in. Känns faktiskt som att vissa saker börjar gå min väg som inte gått som jag velat tidigare. Inga stora saker egentligen men saker som får mig att må bra och njuta av livet. Och igår kom ju en till glädjebomb om det går att säga så. IFK Norrköping tog sin första tre poängare på Parken. Hur underbart är inte det på en skala?

Sex poäng på två matcher nu, fortsätt så! Och minns någon vad Marcus Allbäck sa när Örgryte tog steget upp i Allsvenskan förra året? "Vi ska inte göra samma misstag som IFK Norrköping" slutcitat. Och det verkar ju verkligen gå Örgrytes väg i Allsvenskan, eller hur förklarar man 3 poäng så långt under säsongen och inte någon seger. Förklaring?

Men i alla fall härligt med tre poäng igår hemma mot Falkenberg detta gör mig ännu mer sugen på att börja blogga igen, fingrarna börjar skrika efter att få skriva av sig igen. Hoppas modemet kommer hem snart..

Funderingar...
- Undra vad IFK:s största stjärna säger om matchen igår? Ett bevis på att man klarar sig utan Marcin på fotbollsplanen.
- Varför tappar jag läsare medan alla andra ökar?
- När kommer sommarvädret tillbaka?
- Varför är denna tjej så underbar och skriver fantastiska texter? Dum fråga men jag är så imponerad över henne!
- Hur kommer det sig att alla bloggare har tävlingar i form av Veckans bloggare är liknande?







Postat av: Randy

Vad skönt att höra, tack =)

DATUM: 2009-07-14 | TID: 11:05:36
HEMSIDA: http://www.randys.se
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Goddagens :) allt bra här. Lever också på mina killars 3p från i söndags. Ja jag såg er megavinst igår ibland lönar det sig att spela en man mer, var dom tillbaka i gammal form igår nudå?

DATUM: 2009-07-14 | TID: 12:48:00
HEMSIDA: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Madde

svaR: nämen vad trevligt! jätte gärna! mejlar du frågorna eller hur funkar det? :)

DATUM: 2009-07-14 | TID: 12:49:15
HEMSIDA: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fina ord till mig, tack!

DATUM: 2009-12-19 | TID: 00:55:44
HEMSIDA: http://petite.nu

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0