Full aktivitet

Skönt att jobbet äntligen är över för idag. Ändå är det faktiskt roligt att sitta där för det känns som att det är en av få platser där jag kan koppla bort allting under 7 timmar och bara vara. Men nog om jobbet nu, förstår att ni är trötta på att höra om det hela tiden.

Ännu skönare att faktiskt vara hemma, för visst är det alltid skönt att vara iväg på semester men ännu skönare att komma hem. För visst brukar man säga, borta bra men hemma bäst, vilket faktiskt stämmer i de allra flesta fall. Sitter på min underbara Mac och skriver nu, fingrarna bara dansar fram över de vita tangenterna samtidigt som jag lägger in film från resan som ska redigeras och brännas ut. Hur mycket kunde man fixa med det på min PC? Inte mycket alls. 

Finns massor med fördelar jämfört med PC mot Mac och jag valde att byta över vilket jag tror att jag inte kommer ångra. Har inte gjort det så här långt i alla fall. Vad gör jag mer då? Jo, skickar ut frågor till veckans panel. Skickar ut frågor till veckans stockholmare-folket, om det går att säga så. Det går lätt att konstatera att jag är i full gång i alla fall. Dessutom ska jag när som slänga mig över en telefon för att ringa Madde för en intervju. 

Vila? Nej, tack!

Förresten, ser jag ut som en modell på denna bild? 




Postat av: Rebecca

Sv: Okej ;) Är snart klar med "Veckans Stockholmare". Svaren till både "Stockholmaren" och panelen kommer in imorgon :)

Yes allt är toppen! Själv då?

DATUM: 2009-07-29 | TID: 19:41:53
HEMSIDA: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: d e n i s e

de gör du faktiskt! :D

DATUM: 2009-07-29 | TID: 19:58:37
HEMSIDA: http://deniseschuberg.blogg.se/
Postat av: bella

fett nice blogg :)

faktist ganska ovanligt att killar håller på me blogg, men d finns många som lyckas lika bra som vi tjejer :D du tex , kram!

DATUM: 2009-08-05 | TID: 17:08:33
HEMSIDA: http://http:/bbellaaas.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0