Tandläkarbesök

Idag är det dags. Det är ett besök hos tandläkaren som väntar. Egentligen ska jag inte behöva vara speciellt orolig då jag aldrig i hela mitt liv har haft några hål. Men det skulle inte förvåna mig om dom hittar något nu när jag själv får betala. Om dom gör det så kommer jag bli lite fundersam faktiskt. Ni kan ju hålla tummarna för mig att jag inte har några hål denna gången heller. Klockan 11 ska jag vara där så jag måste säert göra mig i ordning nu snart.

Igår hade vi oppositionsseminarie och det gick hör och häpna bra. Ganska nöjd med våran essä men det vr några ordval som vi kunde ha ändrat på, tyvärr. Jag hade bl.a. tagit till med att "Kulturen försvinner från klubbar när företag köper upp laget.". Det var lite fel ordval från min sida då ordet kultur är lite för stort. Man vet inte riktigt vad jag menar egentligen. Skulle jag däremot ha skrivit traditioner hade det varit bra. Bäst att tänka på till nästa gång....

Vad ska ni hitta på idag?

Hemma igen. Det gick som väntat hos tandläkarn. Mycket bra helt enkelt, inga hål denna gången heller. Så nu kan jag notera att jag under 20 års tid inte haft några hål. Hur många utav er andra har lagat tänder nån gång?




Postat av: Emma Gynning

Hatar tandläkaren!



Jag ska dit med min pojkvän! Kram

DATUM: 2009-01-15 | TID: 09:51:20
HEMSIDA: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: evelina

svar: ja men det kommer ska du se :)

Nej idag ska jag försöka göra några slingor i mitt hår, och sedan plugga lite. du då? =P

DATUM: 2009-01-15 | TID: 12:52:44
HEMSIDA: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag har laga ett par hål. Men inte många alls, har alltid skött tänderna faktiskt!

DATUM: 2009-01-15 | TID: 13:35:29
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anonym

:=)

Är du norrlänning?

DATUM: 2009-01-15 | TID: 13:40:21
HEMSIDA: http://surasani.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes:)



alla verkar gå till tandläkarn nu, va där imorse:)

DATUM: 2009-01-15 | TID: 14:54:54
HEMSIDA: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Finns nog få som har så mycket amalgam i gaddarna som jag. Men hål har det varit lite av de sista åren faktiskt. Bara ett par rotfyllningar p.g.a tappade plomber. Sen så får man ju varje gång man är hos käftis den stående kommentaren: Jag ser att du snusar. OK säger jag. Men ni har väl bra implantat numera om det skulle behövas....

DATUM: 2009-01-16 | TID: 23:14:13

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0