Gillar söndagar

Tänkte jag skulle sätta mig och skriva lite igen. Kan börja med att tanka mina läsare, alltså er, att ni är så underbara och alltid finns där! Också väldigt trevligt att ni gillar min nya idé som jag skrivit oerhört mycket om. Ni förstår säkert vad jag menar, panelen såklart. Massor med idéer bär jag runt på, men många av dessa har jag inte tagit tag i ännu, men med lite spark på rumpan så skulle jag kunna ta tag i det.
Jag tror faktiskt att det är söndagarna som ger mig fler idéer, eftersom att då kan man ladda upp inför kommande vecka, fundera över veckan som gått. Ger utrymme till att reflektera över vad som går att göra bättre. Därför gillar jag dessa dagar så mycket. Speciellt nu när jag har kommit in i söndagsrutinerna med träning klockan 10 varje söndag morgon. När jag sitter i bilen påväg på morgonen tänker jag ofta på alla de personerna som ligger hemma bakis och möter en dag som består av sängliggande och kanske ångest. Har aldrig varit en sådan person som hamnat i den situation någonsin. Tycker inte att det är fel att göra det, alltså gå ut och festa på helgerna. Kan faktiskt sakna det ibland, men just nu lever jag i min värld där ingår inte utgång. Inte för att jag är osocial av mig utan det har helt enkelt fallit så. Tradition på fredagarna har blivit att först träna sedan "På Spåret" följt av "Skavlan" helt och hållet SVT. På lördagarna har det den senaste tiden blivit en tradition av att som miljoner andra bänka mig framför Melodifestivalen. Sedan kommer söndagen med morgonträning samt grubblande.

Lite så ser mina helger ut. Vilket jag trivs väldigt bra med. En plats som också är självklar är tiden till att svara på era kommentarer som jag får. Alltid lika roligt att kolla in på bloggen, mötas av mängder med kommentarer. Men något jag vill punktera är att skriva skulle jag ändå göra så läsare ser jag som ett plus, samtidigt kan jag motvilligt erkänna att det blivit en "match" att få läsare. Ena dagen har jag hundra nästa dag har jag tjugo. Och tävlingsmänniska som jag är vill man hela tiden bli bättre.

Som ni ser nu blir det mycket att läsa och det leder ingenstans, eller kanske. Kanske får ta och avsluta det här på ett bra och värdigt sätt. Försöker med ett humoristisk sätt genom att sjunga "Saft, saft, hallonsaft. Bättre saft har ingen haft..."





Postat av: Nathalie

Jo men visst! Hur är det själv? :)

DATUM: 2009-02-15 | TID: 20:19:27
HEMSIDA: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ohja, med mig är det toppen! börjar bli lite småtrött bara. Själv då? :)

DATUM: 2009-02-15 | TID: 22:11:44
HEMSIDA: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Det är rätt skönt att vara singel ju :)

Haft en bra helg annars?

DATUM: 2009-02-16 | TID: 00:12:59
HEMSIDA: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

okej, jag ska kolla igenom intervjun igen, har för mig att det var nåt jag ville ändra... :)

kram

DATUM: 2009-02-16 | TID: 06:31:43
HEMSIDA: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: › Kaттa

Tack så mycket!



Allt bra med dig?

DATUM: 2009-02-16 | TID: 12:57:15
HEMSIDA: http://FAKKORS.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0