Neonskyltar och trevligt sällskap

När mina ögonlock öppnades imorse möttes dom av en blå himmel och en stor sol. Visst kan det var underbart med äntligen lite vackert väder. Termometern visar -2 grader, en strålande dag att vistas ute i det fria. Men idag vill jag inte möttas av en tidig morgonsol. Efter en lång och hård natt är sömn något man längtar efter. Efter en hemkomst vid 5-tiden känns det konstigt att vakna redan vid 9,35, samtidigt som att vakna tidigt är jobbigt så finns också något bra med det. Ett plus i att hela lördagen inte kastas bort med att ligga fram till 12-13 och sova. Ännu större plus att det faktiskt går ta en promenad för frisk luft och njuta av det vackra vädret, allt medan de andra fortfarande sover. Minus är att kvoten av sömn inte fylls, däremot går det ta igen någon annan dag. Egentligen borde jag må dåligt idag, det gör jag inte. Igår var en fantastisk kväll, vi tog oss mot neonskyltar, glatt folk och fulla dansgolv. Hade nästan glömt hur trevligt det kunde vara. Är helt inne att bo på landet nu, därför blir en resa till stan på fredagen som en stor utflykt. Ena stunden sitter man i sin koja och njuter av utsikt över skogen för att i nästa stund njuta över utsikten vid dansgolvet. Ungefär samma sak. Same, same,but different.

Och idag är det enbart 1 dag kvar till den stora dagen. En dag då mitt projekt jag jobbat med under ett tag nu i bloggvärlden äntligen sätts i bruk. Ni kommer upptäcka imorgon vad det är. Så länge kan ni läsa fantastiska texter av Kalle samt mina två kommande "kollegor" Nathalie och Sofia.




Postat av: martina

sv: ja allt är bara bra. Solen skiner och ska gå på stan. hur är det själv?

DATUM: 2009-02-28 | TID: 10:26:57
HEMSIDA: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: Emil

Haha. Hade du velat vara killen då eller?;)

Jo det är bara bra här med. Händer idag då?=)

DATUM: 2009-02-28 | TID: 11:04:33
HEMSIDA: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. aha okej, va jobbigt! jo dte är bra med mej, och med dje? :)

DATUM: 2009-02-28 | TID: 11:25:10
HEMSIDA: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: E.

Åh ja absolut! fast jag mötte bara upp honom efter nattens bravader. Idag ska jag ta igen mig och träffa en vän. Ikväll får vi se :) sj?

DATUM: 2009-02-28 | TID: 12:34:55
HEMSIDA: http://petite.nu
Postat av: Stoneriver

Har själv haft en HÄRLIG helg. Gräsänkling som det heter. Sambon på Ålandstur. Jag o grabben fria att göra och uppföra oss hur vi vill! (t.ex skita i disken) Skönt ibland!! (Kroglivet saknar jag bara en eller två eler tre eller fyra gånger om året numera. Gubbjävel som man är...)

DATUM: 2009-03-01 | TID: 00:23:22

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0