Skön sits

Nu är det offentligt, Marcus Birro ska vara med i Let's Dance. Det är stort må jag säga och jag ser fram emot en ny säsong i vinter. Jag tänker inte se ett ända avsnitt av skiten för jag avskyr det mesta tv4 gör och jag tänker inte ändra mig bara för att Birro är med. Detta har jag skrivit tidigare men det måste upprepas, det mesta tv4 gör är helt ärligt skitprogram som ingen egentligen borde titta på men vi gör det för att vara snälla. Listan kan jag göra lång, vi börjar med Idol går vidare på Körslaget och avslutar på Let's dance. Eller nej. Det finns ju stjärnor på is också får jag inte glömma bort. Detta kallar jag fredags underhållning, men nu kommer min vändning. Det måste vara så att SVT har skrivit ett avtal med TV4 om att de ska få alla tittare på lördagarna för då visar man Dansbandskampen, och vem i hela friden kollar på ett sånt program?! Ändå ligger det med på topplistan över mest sedda program under veckan. Det säger en del om vilka krav vi har på dagens tv-produktioner. Inte alls för höga...

.... Men vilken tur sammanfattningsvis att Marcus Birro är med i vinter och vår. Nu är allt säkrat för vad Norrköpings Tidningars nöjes sidor kommer handla om varje fredag och lördag, kanske till och med resten av veckan också. Det är skönt att vara journalist i detta läge.




Postat av: B.G

Jag förstår inte detta. Först skriver du "jag ser fram emot en ny säsong i vinter" och i nästa mening att du inte ska se ett avsnitt av "skiten"! Vad är det för dubbelmoral? Du hackar ofta på TV4, men ändå hyllar du Bonde söker fru - är inte det också en TV4-produktion månne?...

DATUM: 2009-12-03 | TID: 09:29:56
Postat av: Joakim

Jag låg bara hemma och slappade och tog det lugnt! :D Det var sååå skönt! ;) hahha!

DATUM: 2009-12-03 | TID: 09:54:55
HEMSIDA: http://laang.blogg.se/
Postat av: Freja

Åh, förlåt mig.. Men jag gillar inte Marcus Birro.. Jag har fått för mig att han är en korkad snubbe som tror han är nya Leif GW Persson (spec i programmet Kvällsöppet).



Jag har bara 1,2 och 4 på teven. Och jag har börjat avsky fyran väldigt mycket nu. Det är reklam i nyheterna, det är reklam innan vädret och sen direkt efter vädret. Sen är det reklam igen efter fem minuter. Dom är vidriga på det sättet. Dessutom har dom ju inga bra program!



Ha en bra dag M!

DATUM: 2009-12-03 | TID: 10:58:54
HEMSIDA: http://stockholmsfreja.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Marcus Birro det gamla fyllot. Kan han dansa??? Vi får väl se...

DATUM: 2009-12-03 | TID: 20:57:44

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0