Glider förbi

Hallå på er!
Halkar lite efter med bloggen denna veckan när jag jobbar och går i skolan. Och som ni såg på mitt schema som jag la ut imorse blir det inte mycket tid över, men borde inte gnälla egentligen. För jag har det rätt bra finns de som har det mycket värre, däremot märker jag att bloggen mer och mer börjar handla om mitt liv som just nu består av jobb, träning och skola. Vilket liv! Något som är bra med att öppna så hårt denna hösten är att det bara blir lugnare sedan, så tänker jag åtminstone för lite sanning ligger det ju i det också. Men jag säger det ännu en gång, bloggen halkar lite efter, framförallt kommentarerna som ni lämnar till mig. Ska ta tag i dom senare i veckan. 

Kan stolt tala om för er att ni imorgon kommer få läsa höstens första intervju, spännande. Eller hur? Nu är klockan mycket dags att sova så jag orkar upp även imorgon...






Postat av: Pernilla

Sovgott och dröm sött :)

DATUM: 2009-08-18 | TID: 23:58:43
HEMSIDA: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Johanna

japps vi skall till motala på fotboll. om det blir något norrköping vet jag inte. vad som hände rpå hemvägen vet igen =)

DATUM: 2009-08-19 | TID: 07:21:49
HEMSIDA: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: tack allt är bra. med dig?

Jag hade mitt första pass igår, så du var rätt nära. Ska även hoppa in för en annan ledare imorgon så ska bli kul! :)

DATUM: 2009-08-19 | TID: 23:14:49
HEMSIDA: http://caffeineaddict.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0